Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....

1. Data: 2003-01-01 15:51:07

Temat: Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta i
mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????

2. Data: 2003-01-01 17:11:05

Temat: Re: Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
Od: "Tomasz Kaźmierczak" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta
> mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????

Szczerze w to wątpię, w przyjaźni najważniejsze jest aby być ze sobą blisko
i się nawzajem wspierać a od tego już tylko krok do udanego
związku...Schemat przyjaźniących się kobiety i mężczyzny (jeśli nie są
powiązani wiązami rodzinnymi) jest więc wg. Mnie niemożliwy. Nawet jeśli na
początku wszystko wygląda jak przyjaźń...

Pozdrawiam
TK

3. Data: 2003-01-01 18:22:06

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta
> mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????
>
> Pozdrawiam

Prawdziwa i bezinteresowna przyjazn między kobieta i mezczyzna (bez związku)
wydaje mi się niestety niemozliwa.
Chyba tak nas natura stworzyła, że fakt wzajemnego rozumienia i szancunku
bardzo zbliża i prowadzi to zawsze do czegoś więcej.
Zresztą te wyzej wymienione cechy są podstawą dobrego związku.
Może taka przyjazn byłaby mozliwa, gdyby pomiedzy kobieta i mezczyzna byla
bardzo, bardzo duza roznica wieku - chociaz to tez nie jest zabezpieczeniem
przed miloscia...
Oczywiscie mowimy tu o kobietach i mezczyznach o prawidlowej orientacji
seksualnej.

Pozdrawiam Agata

4. Data: 2003-01-01 18:30:23

Od: "Tomasz Kaźmierczak" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zabezpieczeniem
> przed miloscia...
> Oczywiscie mowimy tu o kobietach i mezczyznach o prawidlowej orientacji

Dodatkowo można by jeszcze wyobrazić sobie taką przyjaźń jeśli tym
przyjacielem jest tzw. "przyjaciel domu czy rodziny" i jest to wspólny
przyjaciel żyjących razem ludzi. Ale chyba nie o to chodziło w pytaniu...

5. Data: 2003-01-01 20:29:37

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo można by jeszcze wyobrazić sobie taką przyjaźń jeśli tym
> przyjacielem jest tzw. "przyjaciel domu czy rodziny" i jest to wspólny
> przyjaciel żyjących razem ludzi. Ale chyba nie o to chodziło w pytaniu...

Taki wspólny przyjaciel rodziny - to jak najbardziej, ale musi wyznawać
zasadę, że "zona mojego przyjaciela jest zona mojego przyjaciela" - tak
zawsze mówił nasz rodzinny przyjaciel (szkoda, że teraz moze na nas patrzec
tylko z obłoków ...). On tej zasady zawsze sie trzymal, ale nie powiem by
był mi zupełnie obojętny jako mężczyzna.... Nie było to uczucie miłości, ale
z pewnością bliskości.... W tym wypadku trzeba się trzymac w.w. zasady i
wiedziec, na ile mozna sobie pozwolic...w tej bliskosci.

Do miłego
Agata

6. Data: 2003-01-01 21:01:09

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta
> mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????

Niestety niedawno przekonałam się ze jest niemożliwa.....:(

Magda

7. Data: 2003-01-01 21:09:09

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aga"

> Oczywiscie mowimy tu o kobietach i mezczyznach o prawidlowej orientacji

~~~~~~~~

> seksualnej.

Ciekawe. czy moglabys to wyjasnic? Bo teraz brzmi tendencyjnie i
dyskryminujaco, a w kraju, w ktorym mieszkam, nawet podpada pod paragraf...

Ania

8. Data: 2003-01-01 21:25:41

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Ciekawe. czy moglabys to wyjasnic? Bo teraz brzmi tendencyjnie i
> dyskryminujaco, a w kraju, w ktorym mieszkam, nawet podpada pod

Nie było moim celem nikogo dyskryminowac, ani urazac.
Pytanie brzmi: czy istnieje bezintersowna przyjazn miedzy kobieta i
mezczyzna ?. Zakładam, ze taka przyjazn przeradza sie w milosc.W przypadku
kiedy mezczyzni kochaja mezczyzn, a kobiety -kobiety, to pytanie ma zupelnie
inne odpowiedzi.

Agata

9. Data: 2003-01-01 22:37:14

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro, 01 sty 2003 o 16:51 GMT f...@p...onet.pl napisał(a):

> Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta i
> mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????

Owszem tak.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

10. Data: 2003-01-02 07:20:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl napisał(a):

> Czy uwazacie ze moze byc prawdziwa bezinteresowna przyjazn miedzy kobieta i
> mezczyzna jesli nei sa razem w zwiazku ????

Tak, oczywiście, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jak najbardziej.

JoP

MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Szampanskiej zabawy sylwestrowej
wszystkiego dobrego na Nowy Rok
Co mam robić?:(
Szczęśliwego Nowego Roku