Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....

41. Data: 2003-01-03 15:34:23

Temat: Re: Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote:

> A kto w taką przyjaźń
> nie wierzy, ten pewnie nigdy nie uwierzy, bo nie będzie miał okazji się
> przekonać na własnej skórze próbując każdą znajomość traktować jak potencjalny
> związek.

IMHO w wielu przypadkach tak właśnie jest - takie przyjaźnie
bywają swego rodzaju kopiami zapasowymi, a kolejni przyjaciele
tworzą kolejkę (niekoniecznie FIFO) do łóżka ;)

42. Data: 2003-01-03 15:35:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artykuł w "Charakterach" na ten temat:
http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1093824&KA
T=239
Ola

Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

43. Data: 2003-01-03 17:27:31

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja, ja odpowiem - w górach ;-))

> Ja się strasznie cały czas cieszę ze mnie los obdarzył takimi
> przyjaciółmi - wiem ze to rzadka rzecz w dzisiejszytch czasach.

Wiesz, ja sie tez ciesze, ze masz kolo siebie dobrych przyjaciol.
Łaczy Was pasja, sprawdziliscie sie w trudnych warunkach - to naprawde super
brzmi.

Pozdrawiam Agata

44. Data: 2003-01-03 18:43:47

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

| A to Ciebie pietnowalam?

Nie wydaje mi się że mnie, zresztą nawet jeśli to się tym nie przejmuję.
Natomiast podobnie jak Ani nie podoba mi się nietolerancja. A z Twojej
wypowiedzi takowa wychodziła.

| A skad ten rasizm?

Ania napisała ogólnie, że rasizmu i nietolerancji nie lubi. Zjawiska bardzo
podobne i mechanizmy działania zbliżone. Stąd stało jedno obok drugiego.
Ale po co się czepiasz akurat tego rasizmu?

K.

45. Data: 2003-01-04 00:52:28

Od: "yo_217" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzalka
Uwazam ze to jest mozliwe. Tylko trzeba wiedziec gdzie sie konczy przyjazn a
zaczyna sie ...
Moze to nie bedzie najbardziej inteligentne ale w Krollu Pazura wypowiada
sentencje na temat zon kumpli i to jest swietosc mimo tego ze nie bylem w
wojsku. Wydaje mi sie ze partnerowi trudnno zrozumiec to. Odbiera to jako
zagrozenie ale jezeli obie strony sa fair to jest to cos super
tak sie sklada ze przezylem i jedno i drugie zdrrade zzony z najlepszym
kumplem i przyjazn z kobieta WSZYSTKO LEZY W NAS I TYLKO OD NAS ZALEZY

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

46. Data: 2003-01-04 09:09:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra wrote:

> My na szczescie mieszkamy jeszcze w kraju w miare normalnym, nie
> calkiem oglupionym i nie musimy sie bac paragrafow.

Normalnym? Dziękuję za taką normalność. A paragrafów rzeczywiście bać się
nie musimy, kto by sobie głowę zawracał przestrzeganiem prawa, nie?

. Z wielu wzgledow ciesze sie, ze nie miaszkam w Twoim
> kraju.

Ja też, bo tam jest zimno, ale nie miałabym nic przeciwko temu, żeby nasze
piękne, europejskie ustawy, były realizowane tak, jak u Ani. Tzn. to, co
zapisane, jest przestrzegane, a nie służy jako ozdobnik.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

47. Data: 2003-01-04 23:18:52

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Jolanta Pers zamieszkała pod adresem
<j...@N...gazeta.pl>
w artykule <news:av0p83$r3u$1@news.gazeta.pl> napisała w ten deseń:

> Tak, oczywiście, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jak
> najbardziej.

A możesz coś więcej? bo jakos ja nie potrafię w taką czystą przyjaźń
uwierzyć.

--
Pozdrówka
Tatiana

48. Data: 2003-01-05 07:34:03

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A możesz coś więcej? bo jakos ja nie potrafię w taką czystą przyjaźń
> uwierzyć.

A dlaczego? Czyżby mężczyźni i kobiety różnili się aż tak bardzo, że jedynie
seks pozwala odnaleźć płaszczyznę porozumienia? Czy też pociąg płciowy jest
według Ciebie tak silny, że powstrzymanie go wobec osoby innej płci nie jest
możliwe przy jednoczesnej sympatii? A może sympatia jest możliwa jedynie w
przypadku zainteresowania seksualnego drugą osobą?

Jakie Twoim zdaniem istnieją rzeczywiste przeszkody dla powstania i utrzymania
czysto przyjacielskiego związku pomiędzy osobami przeciwnej płci?

> Pozdrówka
> Tatiana

Sadira

49. Data: 2003-01-05 12:07:05

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Użytkownik zamieszkała pod adresem
<s...@p...onet.pl>
w artykule <news:7bda.000002ad.3e17dfea@newsgate.onet.pl> napisała w
ten deseń:

> [...]
> wobec osoby innej płci nie jest możliwe przy jednoczesnej sympatii? A
> może sympatia jest możliwa jedynie w przypadku zainteresowania

Już odpisywało ileś osób - ja nie potrafię tak łądnie jak oni ująć tego
w słowa. Przeczytaj wypowiedzi tych, który też nie bardzo wierzą w
czystą przyjaźń męsko-damską. W cytowanym artykule tez ileś procent
ludzi nie bardzo wierzy - zapytaj ich - dlaczego?

> Jakie Twoim zdaniem istnieją rzeczywiste przeszkody dla powstania i
> utrzymania czysto przyjacielskiego związku pomiędzy osobami
> przeciwnej płci?

j.w.
Pozdrówka
Tatiana

50. Data: 2003-01-05 12:33:30

Od: Joanna Kolaczkowska <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

>Raczej nie ma szans na związek damsko-męski między mną i moim wieloletnim
>kumplem. On mnie poznał z moim mężem, ja jego z moją przyjaciółką, też im się
>na ślub zanosi :-)

I tu spelniony zostal warunek pozwalajacy na utrzymanie przyjazni.
Poznaliscie sie nawzajem. Gdybyscie tego nie zrobili a jednoczesnie
mieli swoje przyjaznie poza - ze tak to ujmie - Waszym domem, Wasz
zwiazek zachwialby sie niewatpliwie.

Pozdrawiam
Aska Kołaczkowska
gg 1425049

MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Szampanskiej zabawy sylwestrowej
wszystkiego dobrego na Nowy Rok
Co mam robić?:(
Szczęśliwego Nowego Roku