Przyjęcie!!

1. Data: 2001-09-10 19:24:31

Temat: Przyjęcie!!
Od: "Maja Wieckowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę organizuje malutkie przyjęcie dla znajomych z dawnych czasów.
Umówiliśmy się, że będzie to przyjęcie składkowe. Oni przyniosą kurczaka
curry i sernik tzw. "chatka Puchatka". Chciałabym trochę zabłysnąć
umiejętnościami tylko nie mam pojęcia co zrobić!!!! Potrzebuje dobrej rady.
Co by do tego kurczaka pasowało? Nie będę miała za dużo czasu bo wracam do
domu dopiero w piątek wieczorem i wszelkie zakupy i przegotowanie czeka mnie
w sobotę. A poza tym mieszkam w małym miasteczku i nie wszystko tu kupię.
Dlatego proszę o radę! Będę bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź.
Z góry dziękuję!

--
Majeczka
bardzo głodna bo pl.rec.kuchnia czytała

1. Data: 2001-09-10 22:15:34

Temat: Odp: Przyjęcie!!
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Wieckowska <m...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nj4kh$gdq$...@z...koszalin.tpnet.pl...
> [...]
> w sobotę. A poza tym mieszkam w małym miasteczku i nie wszystko tu kupię.
> Dlatego proszę o radę! Będę bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź.
Cryste tyle przepisow w necie.dasz sobie rade, jest pelno stron
kulinarnych....Przeciez to zalezy ile masz kasy co chcesz podac.....pogrzeb
na tych stronach w przepisach, znajdziesz cos....K.

1. Data: 2001-09-10 22:43:48

Temat: Re: Przyjęcie!!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja Wieckowska <m...@p...fm> a écrit dans le message :
> [...]
> w sobotę. A poza tym mieszkam w małym miasteczku i nie wszystko tu kupię.
> Dlatego proszę o radę! Będę bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź.

Czyli przynosza Ci mieso i deser. Porzebujesz wiec, logicznie, zablysnac
jarzyna i salatka.
Jezeli nie ma Ich (Krewnych i Znajomych Krolika) za duzo, to zrob kartofle w
folii, w piekarniku (+ sos z gestej smietany z koperkiem, szczypiorkiem,
sola i pieprzem) : po jednym (wielkim) kartoflu na leb.
(Po upieczniu rozcinasz folie na krzyz i wrzucasz sos po trochu, w trakcie
grzebania lyzeczka w ziemniaku - w trakcie kosumpcji)

Jako salatke proponuje... salate : rozerwij na kawaleczki i polej
vinaigrette (3 lyz. oliwy+ 2 lyz. soku z cytryny + rozgnieciony zabek
czosnku+ sol+ pieprz) + do wyboru :
- kawalki smazonego boczku...
- parmezan...
- lub (i to goraco polecam) 2 jajka na miekko (tez poszarpane na kawalki),
ale trzeba od razu podawac, jak cieple !
W kazdym wypadku (z wyjatkiem boczku) mozesz posypac pokruszonymi orzechami
(jezeli masz pod reka)

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-10 22:44:04

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> a écrit dans le message :
9nje3f$gid$...@n...onet.pl...

> Cryste tyle przepisow w necie.dasz sobie rade, jest pelno stron
> kulinarnych....Przeciez to zalezy ile masz kasy co chcesz
podac.....pogrzeb
> na tych stronach w przepisach, znajdziesz cos....K.

to chyba nie jest odpowiedz. Na necie kazdy z nas grzebac umie...ale to nie
gwarantuje zadowalajacych rezultatow.

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-10 22:54:31

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Maja Wieckowska <m...@p...fm> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9nj4kh$gdq$...@z...koszalin.tpnet.pl...
> rady.

Sporo roznuch dipow, kurczak w salaterce na zimno. No i salata wymieszana z
jajkami, pomidorami, ogorkiem, papryka i co tam chcesz plus sos miodowo
musztardowy. I np plastry lososia w ktore zawiniesz ser bialy wymieszany z z
tanim kwiorem i sokiem z cytryny, podane na salacie i p plastry melona
owiniete szynka - wyglada ladnie i pozywne dosc-:-) Plus micha salatki by
sie gosci naprawde najedli:-)

1. Data: 2001-09-11 05:48:09

Temat: Re: Przyj?cie!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>to chyba nie jest odpowiedz. Na necie kazdy z nas grzebac umie...ale to nie
>gwarantuje zadowalajacych rezultatow.

ponadto trz\ebaby miec nieograniczona ilosc czasu, t cholerstwo
wciaga...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 05:55:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czyli przynosza Ci mieso i deser. Porzebujesz wiec, logicznie, zablysnac
>jarzyna i salatka.

ja bym jeszcze zrobila pomidory w palsterki, ulozyc w wianuszek .
do srodka wianuszka dodac posiekana cebulke oraz zolty ser w
kostke. posypac to potem pietruszka, a pomidorki i talerzyk lekko
obsypac (lekko!!!) suszona szalwia.

a jesli kurczak curry - jak upieczony pomazany przyprawaa, to co
innego . Jak w sosie to podaj na malych miseczkach: pomidor w 8 -
10, ogorek w duza kostke, papryka w cos tam (zeby nie kroic),
cebula - w male, banan w plasterki, graperuit i pomarancza w pol
czastki, kokos - moze byc troche startego, jajko na twardo w
8,chutney - najlepszy z mango - jest w jakies duzej stodole tylu
Geant?, rodzynki, orzechy ziemne.
No i ryz. dowolny.
tak jedza curry w Zachodniej Afryce.

Kazdy zobie dobiera co i ile chce.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 07:01:49

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@p...com> a écrit dans le message :
Ikbn7.955$m...@t...easynet.fr...
> W kazdym wypadku (z wyjatkiem boczku) mozesz posypac pokruszonymi
orzechami
> (jezeli masz pod reka)

Erratum:
czyt. : (z wyjatkiem jajek na miekko)

E.

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-11 11:46:07

Temat: Odp: Przyj?cie!!
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

> [...]
> do srodka wianuszka dodac posiekana cebulke oraz zolty ser w
> kostke. posypac to potem pietruszka, a pomidorki i talerzyk lekko
Albo po prostu: ulozyc pomidory, mozzarelle, bazylie i polac oliwa. smaczne
sycace i wykwintne;-)

1. Data: 2001-09-11 12:35:25

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym w nowym nr Smaki i aromaty jest wlasnie przepis na przyjecie za
mala kase! Polecam. I lubie to pisemko:-))) K

ulubione filmy, w których dużo jedzą
ciasto z ryzem i bialym serem
Co zrobic z cielecinka?
grochowka