Przykry zapach stóp

1. Data: 2002-06-06 14:06:00

Temat: Przykry zapach stóp
Od: "puszka78" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiem co sie stało ale od pewnego czasu strasznie smierdzą mi stopy.
miałem ten problem kilka lat temu ale pzeszło samo. niewiem co robić. zapach
ten niejest zbyt przyjemny.
czy ktoś moze mi poradzic co z tym zrobic?

PS. Ten post nie jest dowcipem

2. Data: 2002-06-06 14:39:56

Temat: Re: Przykry zapach stóp
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puszka78" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zapach
> ten niejest zbyt przyjemny.
> czy ktoś moze mi poradzic co z tym zrobic?

Undofen-areozol do nabycia w aptece bez recepty i wyrzuć wszystkie
"plastikowe"skarpetki-
-używaj tylko z naturalnych surowców:bawełna /sprawdź czy nie ma żadnych
domieszek/,lniane lub wełniane .
Buty ze skóry naturanej.
Pozdraw.Kinga

3. Data: 2002-06-06 15:05:40

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga wrote:

> [...]
> "plastikowe"skarpetki-
> -używaj tylko z naturalnych surowców:bawełna /sprawdź czy nie ma żadnych

Zapomnialas dodac to samo wobec plastikowych butow i ze sztucznymi
wkladkami.
Buty skorzane , skora wewnatrz i na zewnatrz, wkladki skorzane
i wszywane a nie wklejane.
Zazwyczaj po spoceniu sie nog klej uzyty do wklejania wkladki i
sklejania podeszwy wchlania wilgoc i rozpoczyna sie proces gnilny, ktory
trwa nieprzerwanie, gdy but jest codziennie uzywany.

Co do skarpet, to niestety nie mozna juz prawie kupic 100% welnianych,
bawelnianych o lnianych nie slyszalem.

Ale chyba ktos dostal Ig Nobla z Harwardu , za badanie czemu nogi w
butach tak brzydko pachna.\
Ktos napwet pisal ze ten rodzaj grzybka , po modyfikacji , byl uzywany
do produkcji pewnej odmiany sera plesniowego./

Jacek
--
True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

4. Data: 2002-06-06 15:29:01

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jacek
> --
> True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

Trzeba nieźle się nachodzić,ale gwarantuję, że można dostać.Ja kupuję dla
rodziny hurtowo tzn jak trafię to od razu większą ilość i na jakiś czas
spokój.
Z wkładkami tez masz racje ,zapomniałam wspomnieć.
Kinga

5. Data: 2002-06-06 18:41:03

Od: "puszka78" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem ze jast jakis środek ze po wymozeniu stóp ma sie spokój na jakis
miesiąc

6. Data: 2002-06-07 17:24:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapach
> ten niejest zbyt przyjemny.
> czy ktoś moze mi poradzic co z tym zrobic?

idealny jest
spray firmy Scholl o nazwie "Odour Control" opakowanie niebieskie z zolta
pokrywka
sa 2 rodzaje : jeden do stop a drugi do obuwia , juz na opakowaniu jest
narysowany but lub stopa
jest dosc drogi bo ok 18 zl kazdy, mozna kupic ewentualnie tylko ten do stop
i psikac nim i obuwie wewnatrz i stope.
Dodatkowo do obuwia zimowego oraz do sportowego ( bo szpilki raczej
odpadaja:))) sa wkladki o tej samej nazwie juz nasaczone takim preparatem i
trzymaja efekt "bezzapachowy" ok.3 miesiace. Potem , jak zacznie" pachniec",
latwo mozna mydlem wyprac w reku lub w pralce i po wysuszeniu popsikac w/w
sprayem taka wkladke i wlozyc do buta.Wkladki te sa koloru popielatego i
przycina sie je samemu dopasowujac do rozmiaru buta ( sa narysowane na nich
linie rozmiarow)
Zapomnisz szybko o problemie

Jola

7. Data: 2002-06-08 08:31:51

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapach
> ten niejest zbyt przyjemny.
> czy ktoś moze mi poradzic co z tym zrobic?

Odkryłem sam fakt, że ogólnie dostępny dezodorant - antyperspirant w spray'u
(koniecznie antyperspirant!) produkowany przez Gillette, np. "Cool Wave"
wtryśnięty jednorazowo do każdego z noszonych codziennie butów przez dwie -
cztery sekundy, skutecznie eliminuje brzydki zapach stóp na wiele miesięcy!
Wiem że to wygląda na prawie niemożliwe, ale u mnie to działa już od kilku
lat.
Oczywiście, dobrze jest zmieniać skarpetki codziennie
BTW, buty Adidas... , zabieg nie zmienia wyglądu obuwia, zarówno
wewnętrznego jak i zewnętrznego.
pzdr. Tadeusz

Polip
Gdzie w Krakowie mozna zrobic mammografie
Gdzie żelazo ?
Czy jest jakis ginekolog na grupie?
Antykoncepcja