Przykurcz wyprostny kciuka

1. Data: 2007-09-22 10:59:52

Temat: Przykurcz wyprostny kciuka
Od: "ania" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam! W sierpniu miałam mały wypadek spadłam z konia,kciuk mi od razu spuchł
i pojechałam do lekarza. okazało się że mam złamanie głowy kości śródręcza 1 i
lekarz wsadził mi kciuk w gips na 3 tygodnie.Po zdjęciu gipsu okazało się że
mam przykurcz wyprostny i w ogóle nie mogę go zgiąć,lekarz jeszcze dodal ze
moglam miec uszkodzone wiezadla i ze to bylo zlamanie ze skreceniem.Minęły już
3tyg. od zdjęcia gipsu, chodziłam na rehabilitację 2tyg i jak do tej pory nie
ma zadnej poprawy.
Dlaczego sie tak dzieje i nie ma zadnej poprawy? Co mam zrobic zeby kciuk
wrocil do poprzedniej sprawnosci?