Przymusowe czipowanie ludności już niebawem

1. Data: 2020-05-21 19:32:12

Temat: Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/top-10-fake-n
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

Że też komuś się chciało zebrać to do kupy...

Nasze grupowe oszołomstwo łyka to jak leci i z całą powagą onanizuje się
tymi bredniami :)
A najśmieszniejsze, że im większa brednia, tym większa powaga z jaką o
niej piszą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-05-21 21:12:52

Temat: Re: Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.05.20 um 19:32 schrieb Kviat:
> [...]
> tymi bredniami :)
> A najśmieszniejsze, że im większa brednia, tym większa powaga z jaką o

Jakos nie przejmuje sie tym czipowaniem, zabojczymi telefonami,
systemami samoregulacji pola. Korzystam z ladnej pogody i poznaje
blizsze i dalsze okolice.

U nas jest dzisiaj dzien ojca wzglednie wniebowstapienie, wiec dzien
wolny, wszystko zamkniete, a pogoda jak w lecie.

Ruszylismy wiec na dluzsza wycieczke po dalszych okolicach. Lasy, laki,
pola, zrodlo i rzeka. Na koniec drobny posilek przy knajpie klasztornej
- nie otworzyli jeszcze i sprzedaja napoje oraz posilki na wynos.

Zrobilem sporo zdjec i uchwycilem pare ciekawych momentow dla naszych
"psychologow": chemtrails i masz 5G.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920587292/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920284426/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920284426/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920556932/i
n/album-72157714395896107/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2020-05-21 23:22:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 19:32, Kviat wrote:
> [...]
> tymi bredniami :)
> A najśmieszniejsze, że im większa brednia, tym większa powaga z jaką o

Oho... niemnieckie levactwo wytyczne dostalo...!

4. Data: 2020-05-21 23:26:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 21:12, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> - nie otworzyli jeszcze i sprzedaja napoje oraz posilki na wynos.
>
> Zrobilem sporo zdjec i uchwycilem pare ciekawych momentow dla naszych

//to piwo i wieprzowine mozna juz tylko na poswieconej ziemi...?

5. Data: 2020-05-22 13:07:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//to piwo i wieprzowine mozna juz tylko na poswieconej ziemi...?
---
Na POswienconej ziemi bezpieczniej, demony siem nie przyczepiom
do tej wieprzowinki i lu do srodeczka z piwkiem tam im trudniej ;P

6. Data: 2020-05-22 16:33:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/05/2020 o 22:26, Izaura pisze:
> [...]
n/album-72157714395896107/

n/album-72157714395896107/

> //to piwo i wieprzowine mozna juz tylko na poswieconej ziemi...?

a ja sie zsikalem, na poswieconej ziemi, ze smiechu

--
gazebo

7. Data: 2020-05-22 20:50:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.05.20 um 23:22 schrieb Izaura:
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

> Oho... niemnieckie levactwo wytyczne dostalo...!
>

>De nieuwe wet van Godwin: "naarmate een online discussie langer wordt,
nadert de kans op een vergelijking met nazi's of Hitler, joden, zwarten
of moslims, Bill Gates of Xi Jinping, Merkel of Macron 1".<

>Nový Godwinův zákon: ,,jak se on-line diskuse prodlužuje,
pravděpodobnost srovnání zahrnujícího nacisty nebo Hitlera, Žida,
Černého nebo Muslima, Billa Gatese nebo Xi Jinpinga, Merkelovou nebo
Macronovou se blíží 1".<

8. Data: 2020-05-22 21:16:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/05/2020 o 18:32, Kviat pisze:
> [...]
> tymi bredniami :)
> A najśmieszniejsze, że im większa brednia, tym większa powaga z jaką o

po to mamy cos w glowie zeby przebierac
https://www.facebook.com/watch/?v=228314011738190

--
gazebo

9. Data: 2020-05-22 21:31:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 20:16, gazebo pisze:
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

> po to mamy cos w glowie zeby przebierac
> https://www.facebook.com/watch/?v=228314011738190

wysluchalem tak poza tym przemowienia prezydenta USA, zolnierze pomoga w
szczepieniach, oraz przez przypadek holenderskiej minister, 5G pomoze w
rozpedzaniu demonstracji, i za chuja nie rozumiem co mieli na mysli, bo
w Chinach faktycznie, w ciagu minuty znajda obywatela na ulicy a i
wysrac sie nie mozesz dwa razy w tym samym miejscu w przeciagu godziny,
obys zyl w ciekawych czasach

--
gazebo

10. Data: 2020-05-22 23:57:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 13:07, m...@g...com wrote:

> [...]
> Na POswienconej ziemi bezpieczniej, demony siem nie przyczepiom
> do tej wieprzowinki i lu do srodeczka z piwkiem tam im trudniej ;P

//najwazniejsze, ze mu gowy nie utnom... za bezczelnom prowokacje!

https://dojczland.info/ramadan/

Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]
Wiewiórka
Kazdemu Krzewickiemu jego samuraj ;)