Przymusowe czipowanie ludności już niebawem

11. Data: 2020-05-23 00:12:55

Temat: Re: Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 16:33, gazebo wrote:
> [...]
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

n/album-72157714395896107/

n/album-72157714395896107/

n/album-72157714395896107/

n/album-72157714395896107/

> a ja sie zsikalem, na poswieconej ziemi, ze smiechu

//nie martw siem... kozki, krowki, czy inne baranki tez tak robiom...

12. Data: 2020-05-23 00:22:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 20:50, Sylvio Balconetti wrote:
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

> nadert de kans op een vergelijking met nazi's of Hitler, joden, zwarten
> of moslims, Bill Gates of Xi Jinping, Merkel of Macron 1".<

> pravděpodobnost srovnání zahrnujícího nacisty nebo Hitlera, Žida,
> Černého nebo Muslima, Billa Gatese nebo Xi Jinpinga, Merkelovou nebo
> Macronovou se blíží 1".<

//dopiero jest o Gatesie...

13. Data: 2020-05-23 00:39:02

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://tinyurl.com/yamskghf

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

14. Data: 2020-05-23 00:46:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-23 00:39, Sylvio Balconetti wrote:
ewsow-o-billu-gatesie-w-czasach-pandemii,1016638.htm

> https://tinyurl.com/yamskghf

Ooo, ten to spelnia wszystkie zalozenia, naraz...!

15. Data: 2020-05-23 03:16:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> https://tinyurl.com/yamskghf

Ooo, ten to spelnia wszystkie zalozenia, naraz...!
---
jednego nie spelnia: spi jak aniolek a gremliny to bezsenne bestyjki bendom ;)

16. Data: 2020-05-23 23:52:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-23 03:16, m...@g...com wrote:

> Ooo, ten to spelnia wszystkie zalozenia, naraz...!
> ---
> jednego nie spelnia: spi jak aniolek a gremliny to bezsenne bestyjki bendom ;)

//ale podobny do wszystkich czworo rodzicow anty_chrzestnych :)))

17. Data: 2020-05-24 23:07:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

/ale podobny do wszystkich czworo rodzicow anty_chrzestnych :))
---
Znow brniesz w dywagacje anty-chrystianiczne?!
Alez ciem Licho kusi, korci i gmyra! ;P
Musisz miec jakis orwarty kanal na ciemnom strone mocy.
Obstawiam jakies ryty czy medytacjem trans-sex-cendentalnom ;)

18. Data: 2020-05-25 00:56:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-24 23:07, m...@g...com wrote:
> [...]
> Musisz miec jakis orwarty kanal na ciemnom strone mocy.
> Obstawiam jakies ryty czy medytacjem trans-sex-cendentalnom ;)

//jak napisalem powyzej... staram siem mniec serduszko przeczyste, jak
lelija...

"Gdy o kimś myślimy, pojawia się energetyczny most pomiędzy nami i tym,
o kim myślimy, następuje wymiana informacji i energii. Każda negatywna
myśl jest więc energetycznym atakiem i może wyrządzić krzywdę. Nawet
wewnętrzne zgadzanie się z obmawiającym człowiekiem może być
niebezpieczne. Obmowa i złe myśli o ludziach to spowodowanie urazu u
tego człowieka, który jest obmawiany i odpowiednio, niszczenie swoich
struktur karmicznych. Słowo wzmacnia każdy program. W obecnych czasach
energetyka Ziemi jest taka, że wystarczy nawet nieżyczliwa myśl o
człowieku, aby przynieść mu szkodę. Analizując wiele faktów, doszedłem
do wniosku, że kilka stuleci temu ludzkość zaczęła aktywnie odchodzić od
zasad harmonii świata i obecnie pole informacyjne Ziemi jest
przeładowane negatywnymi programami. Kiedy człowiek myśli o kimś niezbyt
dobrze, następuje podłączenie ogólnych negatywnych warstw karmicznych i
nawet nie życząc zła, można wyrządzić krzywdę. Atakujemy i zabijamy się
nawzajem podświadomie, często tego nie podejrzewając. Zachodzi lawinowy
proces samozniszczenia, niewymagający
nawet włączania negatywnych emocji. Wystarczy już zgromadzony przez
ludzkość negatywny potencjał. Dlatego teraz nie wystarczy być dobrym i
nie szkodzić nikomu, mamy na tyle zdeformowaną podświadomość, że
niewyrządzanie szkody jest niewystarczającym warunkiem do ocalenia
swojej duszy i ciała. Obecnie najważniejsza dla przeżycia jest świadoma,
celowa, nastawiona na zmianę siebie, konsekwentna praca. Nie wystarczy
po prostu bycie dobrym, trzeba być aktywnie dobrym. Każdy człowiek,
dobry i przyzwoity, ma szansę zginąć, nie mówiąc już o tych, którzy
naruszają najwyższe prawa. Ideały i przykazania, którymi żyli ludzie
przez tysiące lat, są teraz zapomniane, odsunięte na drugi plan, dlatego
człowiek powinien świadomie i aktywnie pracować nad odbudową duchowości,
humanizmu, nad zrozumieniem harmonii świata. "Miłujcie waszych
nieprzyjaciół" jest wezwaniem duchowej istoty człowieka do
nieodpowiadania energetycznym uderzeniem na uderzenie. Zadaniem
człowieka znającego etykę jest niedopuszczanie do podświadomości żadnych
negatywnych uczuć. Człowiek zaczynający swój dzień prośbą: "Boże, daj
moim bliskim i znajomym zdrowie, a mi cierpliwość" blokuje się przed
wieloma naruszeniami."

S.N. Lazariew 'Diagnostyka karmy czesc 1.' str. 44

//i pierwsza dzialka gratis:
https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

19. Data: 2020-05-25 00:59:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-25 00:56, Izaura wrote:

> [...]
> wieloma naruszeniami."
>
> S.N. Lazariew  'Diagnostyka karmy czesc 1.' str. 44

Czasem zastanawiam siem, po co ktos takie focie robi...?

https://tinyurl.com/yamskghf

20. Data: 2020-05-25 02:37:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//jak napisalem powyzej... staram siem mniec serduszko przeczyste, jak
lelija...
---
Starania? Jak najbardziej!
Ale:
Pkt 1:
"serduszko przeczyste, jak lelija... "?:
Zludzenie duchowe, psychiczny blad paralaksy, nikt nie jest dobrym sedziom we wlasnej
sprawie a w cudzej jeszcze gorszym ;) Latwo jest miec taki samooglad tak dlugo dopoki
siem samooszukujesz...
Jazda/schody zaczyna/jom siem kiedy naprawde probujesz KOchac Boga, siebie i
blizniego wolitywnie, czynem, wg przykazan/zasad Biblii/Ewangelii. POjawia siem mur i
walisz wen glowom do czasu uznania wlasnej bezsilnosci i wolania o Moc z Wysoka.
POkora...Bez Boga ani do proga. No i w zasadzie nieustanny dylemat "czymze jest
prawda", czym naprawde dobro-milosc? Trzeba laski [oswiecenia] Ducha Sw by POznac...

"Gdy o kimś myślimy, pojawia się energetyczny...
---
Pkt2:
"Nie czyn drugiemu co tobie niemile"
"cokolwiek chcecie zeby wam ludzie czynili i wy im czyncie"
Prostsze? Prostsze! I PO co tyle samozbawiennych zachodow? ;P
Kiedy serio zapragniesz tak zyc -patrz pkt 1.

Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]
Wiewiórka
Kazdemu Krzewickiemu jego samuraj ;)