Przypomnę

1. Data: 2016-05-04 01:04:51

Temat: Przypomnę
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

George'a Orwella w powieści pt. Rok 1984.

Słowo "myślozbrodnia" pochodzi z nowomowy i jest efektem połączenia słów "myśli" i
"zbrodnia". W praktyce oznacza ono przestępstwo polegające na myśleniu przeciwko
Partii oraz Wielkiemu Bratu. Myślozbrodnię wykrywa Policja Myśli, która pełni rolę
tajnej policji, łapiącej ludzi nie mających takich poglądów, jakie odpowiadają
Partii. Człowiek, który został ogłoszony przez Policję Myśli myślozbrodniarzem,
zostaje poddany ewaporacji, tzn. wymazuje się jego wszystkie dane z ksiąg oraz
zaciera się po nim wszelki ślad. Wtedy jest przetrzymywany w siedzibie "Ministerstwa
Miłości".

http://www.press.pl/m/newsy/radio/pokaz/52324,Dzienn
ikarze-Polskiego-Radia-w-Internecie-moga-wypowiadac-
sie-tylko-zgodnie-z-misja-stacji

2. Data: 2016-05-04 14:01:15

Temat: Re: Przypomnę
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Myślozbrodnię wykrywa Policja Myśli, która pełni rolę tajnej policji, łapiącej
ludzi nie mających takich poglądów, jakie odpowiadają Partii.

http://g0.gazetaprawna.pl/p/_wspolne/pliki/1827000/1
827241-.jpg

https://youtu.be/Mw_Rztx0xzw?t=36s

https://youtu.be/PvnhYgF2G3I?t=1m37s

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1586667,Mariu
sz-Kaminski-ABW-inwigilowala-kilkudziesieciu-dzienni
karzy-Wstepne-wyniki-audytu-w-sluzbach

Tak właśnie było za peło.

3. Data: 2016-05-04 14:26:57

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-04 o 14:01, k...@g...com pisze:

> Tak właśnie było za peło.

A zarejestrowałeś, że PO już nie ma, czy zatrzymałeś się w rozwoju jak
każdy bezmyślny sekciarz pisowski?

Szkoda, że nie napisałeś jak fajnie jest w Korei Płn. w porównaniu do
państwa pisowskiego... masz do czego równać.

O tu masz przykład inteligenta inaczej:
http://opole.wyborcza.pl/opole/1,35114,20017207,ludz
ie-kod-zwyzywani-na-ul-krakowskiej-targowica-wypier-
c.html#BoxLokOpoLink

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-05-04 15:55:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2016 05:01:15 -0700 (PDT),
k...@g...com napisał(a):

> [...]
>
> https://youtu.be/PvnhYgF2G3I?t=1m37s
>
> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1586667,Mariu
sz-Kaminski-ABW-inwigilowala-kilkudziesieciu-dzienni

Dokładnie. I strzelanie do górników w Jastrzębiu!

5. Data: 2016-05-05 05:25:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

O tu masz przykład inteligenta inaczej:
http://opole.wyborcza.pl/opole/1,35114,20017207,ludz
ie-kod-zwyzywani-na-ul-krakowskiej-targowica-wypier-

Ja nigdy nie głosowałem na PO ani nie popierałem, a mi non stop wrzucają bzdury.
Jedyne pretensje to mam że PO tej bandyckiej partii nie zdelegalizowała i wiezieniach
bandziory nie kwiczą, bo my się teraz tylko możemy już zastanawiać, czy jeszcze
jesteśmy Korea czy jeszcze kilka milimetrów od Korea.? No bo Islam to już
przebiliśmy.

6. Data: 2016-05-05 06:49:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 4 maja 2016 14:26:58 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> O tu masz przykład inteligenta inaczej:
> http://opole.wyborcza.pl/opole/1,35114,20017207,ludz
ie-kod-zwyzywani-na-ul-krakowskiej-targowica-wypier-

Dokładnie mamy ciąg dalszy - nawet można powiedzieć, że z niejaką eskalacją.

7. Data: 2016-05-05 15:57:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
Dokładnie mamy ciąg dalszy - nawet można powiedzieć, że z niejaką eskalacją.

To są synusie jebanych ormowców ze wsi, rozszalał się bandytyzm za przyzwoleniem
władzy, która non stop łamie prawo. To bardzo przypomina " mechaniczną pomarańcze" w
której totalitarne państwo wysługiwało sie bandytami do zastraszania społeczeństwa.
Już listy produkują kogo zamordują, właśnie czytam na fejsie że jedego z tej listy
nożem zaatakowali, bo protestuje w marszu KOD przeciwko bolszewizacji Polski.

8. Data: 2016-05-05 22:05:02

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Zaraz, skoro protestuje- ale wcześniej- jak napisałś- zajebali go nożem- to
znaczy, że protestuje martwy? No nie wiem, czy taki protest się liczy. Nie
wiem

--
Chiron

9. Data: 2016-05-05 22:26:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Ty piszesz na Fejsie?
To się zaloguj, głośno o liście polaków których planujecie zamordowac. Co mnie ciszy,
bo już od dłuższego czasu protestujący w KOD, non stop piszą żeby skończyć pokojowe
manifestacje, jeśli druga strona non stop łamie prawo. Mówiłem ci tacy jak ty menele
antypolskie, pofruniecie do swojego Watykanu, bo tylko niech 7 maja bolszewicy z Ormo
coś odstawią, to łby uciete macie i skończy się wasze rozwolnienie nienawiści do
Polski.

10. Data: 2016-05-06 00:24:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Wed, 4 May 2016 05:01:15 -0700 (PDT),
k...@g...com napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Dokładnie. I strzelanie do górników w Jastrzębiu!

https://z-1-scontent-lax3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr
/cp0/e15/q65/13177706_1006788039376991_5358569896935
924639_n.jpg?efg=eyJpIjoibCJ9&oh=d7ee6d708a98664c566
2de5a824401fd&oe=57B08BCC

Wstrząsające
Flaga
Dopiero jak sam dostanie po du...e...