Przyprawy

1. Data: 2012-11-08 18:51:56

Temat: Przyprawy
Od: mf <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kiedys polecaliscie jakiegos sprawdzonego sprzedawce ziol/przypraw z
allegro. Mozecie podrzucic namiar? Ew. jakies inne dobre zrodla.

pozdr

2. Data: 2012-11-08 23:09:40

Temat: Re: Przyprawy
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-08 19:51, mf pisze:

> kiedys polecaliscie jakiegos sprawdzonego sprzedawce ziol/przypraw z
> allegro. Mozecie podrzucic namiar? Ew. jakies inne dobre zrodla.

Skworcu. Ale ja akurat nie korzystałam.

3. Data: 2012-11-09 08:12:47

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2012 00:09, Aicha pisze:

> Skworcu. Ale ja akurat nie korzystałam.

Ja korzystałam i nadal polecam :)

--
Pozdrówki
Anai

***** Moje słit focie: http://infobot.pl/r/26aE *****
******* http://annape.digart.pl/digarty/ *********
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

4. Data: 2012-11-09 11:41:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Nov 2012 09:12:47 +0100, Anai napisał(a):

> Ja korzystałam i nadal polecam :)

Takoż.
Oprócz wspaniałych przypraw i pinioli u Skworcu, kupowałam też już 2 razy u
innego sprzedawcy bakalie i piniole, z bakalii szczególnie polecam daktyle
i wiśnie suszone, naprawdę wspaniałe, świetna jakość:
http://allegro.pl/daktyle-suszone-bez-pestek-1kg-pos
taw-na-jakosc-i2738599966.html
http://allegro.pl/wisnie-suszone-100g-postaw-na-jako
sc-i2769595587.html
http://allegro.pl/orzeszki-piniowe-50g-piniole-pini-
super-jakosc-i2738327107.html
(by XL)

5. Data: 2012-11-09 14:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 12:41:44 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> innego sprzedawcy bakalie i piniole, z bakalii szczególnie polecam daktyle
> i wiśnie suszone, naprawdę wspaniałe, świetna jakość:

Jakość tak świetna, że mi MŚK już pozżerał wszystko (pół kilo wiśni i 2
kilo daktyli!), muszę kupić znowu - a miało zostać na swięta.
(by XL)

6. Data: 2012-11-09 22:37:00

Od: "zbisa" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skworcu. Ale ja akurat nie korzystałam.

korzystałem - polecam
zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

Jennifer L Racey Loves really Big Dick
Moje przedwczorajsze danko dla gościa :-)
Błyskawiczna pyszność na śniadanko.
Kup kostkę!
Kto kisi kapuchę?