Przyrządzanie tatara.

91. Data: 2009-01-27 16:01:15

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zamilcz lepiej i nie gwałć pamięci tych czasów. Ludzie mają dobrą pamięć.

Niestety, widać że nie wszyscy..

92. Data: 2009-01-27 16:01:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 17:01:15 +0100, jadrys napisał(a):

> Niestety, widać że nie wszyscy..

Nie wk... mnie oraz innych tutaj.
Spadaj.

93. Data: 2009-01-27 16:08:24

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...A ponieważ miało uczulenie na białko mleczne, musialam zalatwiać w
> aptece chody oraz receptę z Wrocławia (do Kielc), aby mi sprzedano dwa op.
> mlekozastępczej Humany bananowej :->
> Kończe dyskusję z Tobą.

Jasne, o czym tu dłużej dyskutować..

94. Data: 2009-01-27 16:18:07

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie wk... mnie oraz innych tutaj.
> Spadaj.

Fakty przeważnie są wk..ące.. Mimo szczerych chęci nic na to nie
poradzę.. Miłego dnia i utrzymania dobrego samopoczucia..

95. Data: 2009-01-27 16:36:12

Temat: Re: Przyrządzanie tatara.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Masz do czynienia TYLKO z arytmetyką.

Bo arytmetyka to taka namiastka matematyki dla maluczkich - podobnie
jak bajki o stworzeniu świata w 6 dni, podczas gdy naczalstwo uznaje
ewolucję?

> Do matematyki daleko -

Nie no, oczywiście, co tam jakiś Gauss, który twierdził, że arytmetyka
jest królową matematyki? Przecież on się tylko na "kurwach" zna :>

> chyba, że masz całkującą pralkę i różniczkujący piekarnik.

Logika rozmyta wymaga trochę więcej niż umiejętność całkowania czy
różniczkowania.

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2009-01-27 18:05:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 15:15, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie, cytuję to co kilka razy pisałeś Bluzgaczowi.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Przecież to znane powiedzonko, używane kiedy nie chce się powiedzieć
jakie wykształcenie bądąc nagabywanym molestacyjnie... :-)))

97. Data: 2009-01-27 18:43:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 17:36:12 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> jest królową matematyki? Przecież on się tylko na "kurwach" zna :>

> Logika rozmyta wymaga trochę więcej niż umiejętność całkowania czy

Bardzo się wysiliłaś. Algebra ciał się kłania.

98. Data: 2009-01-27 19:59:54

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> [...]
> wyrobów garmażeryjnych itp. I zapewniam Cię że wbrew utartej opinii
> obecnej propagandy, nikt w tamtych czasach nie głodował..

Jasne. A Gdynia w 70 i Radom w 76 to było warcholstwo.
Że nie wspomne o wyglądzie mięsnych w miastach w latach osiemdziesiątych.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

99. Data: 2009-01-27 20:01:27

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:
> [...]
>
> Znów ten ocet!! Wiesz co, żyliśmy chyba w innych światach..
> A Ty niedługo powiesz że za "komuny" zanotowano pierwsze przypadki

Ukraina lata 30 to nie były pierwsze przypadki, ale za to jak piękna skala.

100. Data: 2009-01-27 20:15:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znów ten ocet!! Wiesz co, żyliśmy chyba w innych światach..

Właśnie o tym mówię.

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?