Przyspieszyło?

1. Data: 2014-04-26 13:38:58

Temat: Przyspieszyło?
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że rytm przyrody rozjechał się z kalendarzem.
Żyto wykłosi się dobre dwa tygodnie wcześniej jak nic.
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-04-26 14:06:29

Temat: Re: Przyspieszyło?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 13:38:58 +0200, SJS napisał(a):

> Wygląda na to, że rytm przyrody rozjechał się z kalendarzem.
> Żyto wykłosi się dobre dwa tygodnie wcześniej jak nic.

Przyspiesza lub opóźnia - typowe 33333-)))

3. Data: 2014-04-26 17:48:37

Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Wygląda na to, że rytm przyrody rozjechał się z kalendarzem.
> Żyto wykłosi się dobre dwa tygodnie wcześniej jak nic.

kasztany kwitną na dobre, a dawniej to tak przy maturach...
A.

4. Data: 2014-04-26 19:25:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 17:48:37 +0200, Ajgul napisał(a):

> Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> kasztany kwitną na dobre, a dawniej to tak przy maturach...

Tiaaaaa, bo matury to dopiero za pół roku jakoś... :-]

5. Data: 2014-04-27 11:00:26

Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

> Tiaaaaa, bo matury to dopiero za pół roku jakoś... :-]

no, wiem, nie aż tak odległe, ale za dwa tygodnie chyba?
A.

6. Data: 2014-04-27 13:27:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 11:00:26 +0200, Ajgul napisał(a):

> no, wiem, nie aż tak odległe, ale za dwa tygodnie chyba?

No i własnie dwa tygodnie w te czy wewte, a i miesiąc, to w naszym klimacie
normalka :-)

7. Data: 2014-04-27 14:59:17

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-27 13:27, Ikselka pisze:

> No i własnie dwa tygodnie w te czy wewte, a i miesiąc, to w naszym klimacie
> normalka :-)

Zajeły nadstawkę, zalały - bedzie miodek

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

8. Data: 2014-04-27 20:34:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 14:59:17 +0200, SJS napisał(a):

> Zajeły nadstawkę, zalały - bedzie miodek

Moje też nieźle sobie radzą. Zobaczymy... Dużo tego nie będzie, jeden rój,
ale zawsze. Ograbiać ich ze wszystkiego też nie będę, niech się wzmacniają.

9. Data: 2014-05-01 22:15:24

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-26 13:38, SJS pisze:
> Wygląda na to, że rytm przyrody rozjechał się z kalendarzem.
> Żyto wykłosi się dobre dwa tygodnie wcześniej jak nic.
Widziałem dzi wykłoszone żyto i kwitnące kasztany

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-05-01 22:30:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-05-01 22:15, obywatel SJS uprzejmie donosi:
> Widziałem dzi wykłoszone żyto i kwitnące kasztany

Phi. Kasztanowce kwitną od ubiegłego tygodnia. Konwalie też zaczęły, a
lilaki za niedługo skończą.

Banda
Setki kopczyków - znika trawnik
kiedy najlepiej/najłatwiej