Przyswajanie białka

71. Data: 2003-08-24 11:21:45

Temat: Re: Odp: Przyswajanie białka
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bi5u4a$bvd$1@inews.gazeta.pl...

> --
> Slawek
> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:bi5dbg$qc5$1@inews.gazeta.pl...

> Tak bardzo prosto , najedz się surowej mąki i zobacz co będzie jutro.

a gdzie rosnie surowa mąka ?:))))))))))) tekst o reaktorze do produkcji
manny darowany przez kosmitów mnie nie przekonuje .ciebie widać tak ale
to juz twój problem

> Nie uwazam jakoby wszystkie warzywa w stanie surowym były niejadalne , bo
> sam je czasami jadam ;) wiem natomiast i nie zamierzam "wykopywać"
> konkretnej literatury że wszelkie ziarna zbóż na surowo są niejadalne a i
> gro warzyw też trzeba najpierw ugotować żeby w części stały się możliwe do
> strawienia bo błonnik nie będzie trawiony nigdy .

Sławku i tu cie zaskocze ja jak i wiele innych osób jadamy ziarna zbóż
nazywa sie to musli .i nie potrzeba zasłaniac sie tu literatura

kto jeszcze na tej grupie jada niejadalne wg optymalnego musli??

72. Data: 2003-08-24 11:43:20

Temat: Re: [DO] [WEGE] Odp: Przyswajanie białka
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bi9p8l$80v$1@news.onet.pl...

> Bawisz się w cenzurę? Ja na d.o.ogloszenia puszczam w całości... :)

Puszczał bym i w całości ale ja tak sie oddaje sprawie, że je (cytaty
znaczy) ręcznie wklepuję. Nie wymagaj ode mnie nieoptymalnego bym cały
artykuł przepisywał - ja energię czerpię... no właśnie z czego ?
Musiał bym się podliczyć.

> A ile tego browaru? Bo może jakbyś policzył... ;)

1 oczywiście. Mnie bawi sam smak piwka i przyjemność związana ze
spożywaniem, a niekoniecznie to co potem...

> Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Ech latka na DO mijają i tyle przyjemności przechodzi Ci koło nosa ;-)

--
brow(J)arek pozdrawia

73. Data: 2003-08-24 12:18:13

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kto jeszcze na tej grupie jada niejadalne wg optymalnego musli??

Ja sobie kupiłem paczkę 10 lat temu i służy mi do dzisiaj,
jest kompletnie niestrawne ;)

pozdrawiam Chaciur

74. Data: 2003-08-24 12:34:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> Ja sobie kupiłem paczkę 10 lat temu i służy mi do dzisiaj,
> jest kompletnie niestrawne ;)

a ile razy przepuściłeś tą paczkę przez swój przewód pokarmowy??

75. Data: 2003-08-24 12:45:03

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bia6p9$3pe$1@news.onet.pl,
czarnyjanek <c...@p...onet.pl> typed:

> kto jeszcze na tej grupie jada niejadalne wg optymalnego musli??

Ja. Codziennie rano kubek dzambo platkow owsianych gorskich z dodatkiem
bakalii i z chudym (0-0,5%) mlekiem. Absolutnie nieoptymalne (zwlaszcza to
odtluszczone mleko, hehe), pyszne i doskonale strawialne, co do plateczka.
Ale wez poprawke na to, ze Optymalnym sie szlaki w organizmie przebudowaly i
im musli wedruje innym torem.

Pozdrawiam,
Karola ktora swego czasu probujac monodiety caly dzien jadla cale ziarna
pszenicy - i strawila je co do joty, ole!

76. Data: 2003-08-24 17:42:00

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spożywaniem, a niekoniecznie to co potem...

> Ech latka na DO mijają i tyle przyjemności przechodzi Ci koło nosa ;-)

Znaczy z tego piwka? ;)
Trzy dni temu wypiłam szklankę piwka i reszta w butelce "sie marnuje..." ;)
norrrrmalnie profanacja, nie?... ;)
Ale co ja na to poradzę... przecież nie będę się zmuszać... :)
Za to dużą przyjemność mam z jedzenia "jagodowego kremu". Wystarczy zmieszać
2-3 łyżeczki konfitur z jagód ze śmietanką 30% - mmmmniam mniam... :)
Smak się lubi zmieniać, to co jedliśmy kiedyś - dziś nam może nie smakować.
I na odwrót...

77. Data: 2003-08-24 22:41:05

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:biaag4$of0$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Ja sobie kupiłem paczkę 10 lat temu i służy mi do dzisiaj,
> jest kompletnie niestrawne ;)

lol

78. Data: 2003-08-27 12:00:41

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał
> kto jeszcze na tej grupie jada niejadalne wg optymalnego musli??

To zalezy od definicji musli.

Jesli przyjąc ze mieszanka przeroznych orzechów ,pestek dyni, slonecznika
ipt to musli, to Optymalni wrecz zalecaja ich jedzenie

OT [DO] alt.pl.dieta.optymalna
piwo odchudza ?
DO NOWYCH OSÓB :-)
DO NOWYCH OSÓB NA GRUPIE