Psia psychologia

1. Data: 2015-05-10 17:27:01

Temat: Psia psychologia
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam psa. Jest taka sytuacja: wołam go, nie przychodzi, zarówno jak mówię
stanowczo czy jak mówię przymilnie, nie przychodzi.
Jednak gdy ukucnę, to zmienia decyzję i przychodzi natychmiast.
Dlaczego psy przychodzą do przykucniętego człowieka?

2. Data: 2015-05-10 18:03:29

Temat: Re: Psia psychologia
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 17:27, zdumiony pisze:
> [...]
> Jednak gdy ukucnę, to zmienia decyzję i przychodzi natychmiast.
> Dlaczego psy przychodzą do przykucniętego człowieka?

a dlaczego nie moj pies je jak chce ze mna isc?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-11 15:11:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]
>Jednak gdy ukucnę, to zmienia decyzję i przychodzi natychmiast.
>Dlaczego psy przychodzą do przykucniętego człowieka?

Się mniej wtedy denerwuje/obawia. Podobnie należy postępować z dziećmi.

4. Data: 2015-05-11 19:06:28

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 15:11, Ghost pisze:
> Się mniej wtedy denerwuje/obawia. Podobnie należy postępować z dziećmi.

To prawdopodobne,
spotkałem się z bzdurnym wyjaśnieniem że wtedy człowiek wydaje się
mniejszy, czyli że jest dalej, tak jakby mózg psa był tak prymitywny, że
nie odróżnia przykucniętego człowieka od człowieka w całkiem innym
miejscu ;-D

5. Data: 2015-05-11 19:45:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 19:06, zdumiony pisze:

> To prawdopodobne,
> spotkałem się z bzdurnym wyjaśnieniem że wtedy człowiek wydaje się
> mniejszy,

i owszem, moj york bardzo lubil jak dzieci ciagnely jakis samochodzik na
sznurku, mial wtedy odpwoiedniowzrostowego towarzysza, podobnie kojot
albo hiena sie zachowuje polujac

> czyli że jest dalej, tak jakby mózg psa był tak prymitywny, że
> nie odróżnia przykucniętego człowieka od człowieka w całkiem innym
> miejscu ;-D

spojrz kiedys z jego perpektywy :)

--
gazebo

6. Data: 2015-05-11 21:21:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>To prawdopodobne,
>spotkałem się z bzdurnym wyjaśnieniem że wtedy człowiek wydaje się mniejszy

No ale to prawda :-)

Dlaczego kot próbując przestraszyć przeciwnika wygina grzbiet w górę?

Źródlo homoseksualizmu.
Kłamstwo rodzica a dziecięca trauma.
Córka (byłego) premiera RP...
Zwierzęta zmieniają ten świat na lepszy.
Co mówią o tobie pośladki?