Psycholog w Warszawie poszukiwany

1. Data: 2001-03-22 09:51:20

Temat: Psycholog w Warszawie poszukiwany
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry psycholog w Warszawie poszukiwany - dla młodej dziewczyny,
studentki (stany depresyjne, brak motywacji). Moja znajoma psycholog
sugerowała, żeby był to ktoś pracujący "pod superwizją". Jeśli znacie
kogoś takiego, to bardzo serdecznie proszę o namiary.

Dzieki,
Dorota
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-03-23 17:02:13

Temat: Re: Psycholog w Warszawie poszukiwany
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> sugerowała, żeby był to ktoś pracujący "pod superwizją". Jeśli znacie
> kogoś takiego, to bardzo serdecznie proszę o namiary.

Jak widzisz nie ma w warszawie psychologow...

1. Data: 2001-03-24 21:45:09

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw wrote:

> Jak widzisz nie ma w warszawie psychologow...

- Dorota podala adres na priva, wiec brak ofert na grupie nie musi byc
oznaka braku odzewu
- widac, ze dziewczyna nie jest "popaprancem" wiec dziwi mnie drwina
- super idt. mozna chyba znalezc w Laboratorium Psychoedukacji i choc to
bedzie reklama jest ono zwiazane z Eichelbergerem.

Flyer
--
Zwyczajny szary obywatel :)

1. Data: 2001-03-25 08:34:00

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw" <w...@p...com> napisał:

> Jak widzisz nie ma w warszawie psychologow...

Nie ma, bo wszyscy nie rzucili sie z odpowiedziami i adresami? Oj, nie
przasadzaj. Jak szukasz TYLKO tutaj to nie dziw sie, ze nie znajdujesz.

Powodzenia

Melisa

o facetach
o facetach