Psycholog w poznaniu.

1. Data: 2005-01-19 19:03:21

Temat: Psycholog w poznaniu.
Od: "TurbosX" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam chcialbym sobie pogadac z psychologiem bo czuje ze by to mi dobrze
zrobilo. Czy NFZ to refunduje? I ile bym musil czekac na swoja kolejke? I
czy mozecie kogos polecic?

1. Data: 2005-01-22 23:02:31

Temat: Re: Psycholog w poznaniu.
Od: moralitator <nobopococ@.pl> szukaj wiadomości tego autora

TurbosX wrote:
> Witam chcialbym sobie pogadac z psychologiem bo czuje ze by to mi dobrze
> zrobilo. Czy NFZ to refunduje? I ile bym musil czekac na swoja kolejke? I
> czy mozecie kogos polecic?

po tylu latach bytnosci na psp wreszcie sie decydujesz..lepiej pozniej
niz wcale.a to nie powieniees pytac o Warminsko-Mazurskie?

1. Data: 2005-01-23 13:02:47

Od: "TurbosX" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moralitator" <nobopococ@.pl> napisał w wiadomości

> po tylu latach bytnosci na psp wreszcie sie decydujesz..lepiej pozniej
> niz wcale.a to nie powieniees pytac o Warminsko-Mazurskie?

Az milo ze mnie jeszcze pamietasz. Niestety ja ciebie niekojarze, moze
zmieniles ksywe a moze cos z moja pamiecia nie tak. I dobrze pamietasz,
zmienilem troche miejsce zamieszkania, dlatego pytam o Poznan. Musialem ci
ostro zajsc za skórę skoro zapamientałeś nawet z kąd jestem. Oi! bylo
minelo.

Po co w ogóle żyjecie?
Robaku! W braku świadomości chodzi o BÓL
prozac a amfetamina
prośba
rodzic