Psychologia a Pis

1. Data: 2016-12-18 03:51:03

Temat: Psychologia a Pis
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pierre Fedida, psychoanalityk francuski, pisze, że za obsesją ekshumacji tkwi
nieświadome przekonanie, iż bliska osoba tak naprawdę nie umarła. Stąd przymus
powtarzania ekshumacji w nieskończoność.
Tyle że w tym wypadku dochodzi motyw polityczny. Chodzi o znalezienie ,,dowodu" na
zamach i postawienie w stan oskarżenia domniemanych sprawców. Naturalnie, skoro tak
usilnie się tego dowodu poszukuje, na pewno w końcu się go znajdzie. Znowu wracamy w
przestrzeń politycznego manicheizmu: walki sił Dobra ze Złem, które usadowiło się w
ludziach poprzedniej władzy. I trzeba je stamtąd, sprawując egzorcyzmy nad trupami,
wypędzić.

W optyce środowiska PiS to zło przybierało przez lata różne formy: było spiskowcami w
Magdalence, Wałęsą, którego kukłę się paliło, Bolkiem, łże-elitami, resortowymi
dziećmi, dziś jest gorszym sortem, elementem animalnym, ludźmi w futrach, komunistami
i złodziejami...
Te wszystkie epitety to po prostu kolejne projekcje, w których politycznym
przeciwnikom przypisuje się cechy demoniczne. Przy czym, rzecz znamienna, nie chodzi
w nich tylko o pozbawienie ich podmiotowości politycznej, ale również o ich
upodlenie, pozbawienie wszelkich cech ludzkich. To najbardziej skrajna forma
politycznego rasizmu, w którym słowa służą symbolicznemu mordowaniu przeciwników.
Nazywanie ich np. resortowymi dziećmi implikuje nie tylko, że dziedziczą oni po
rodzicach, wujkach czy dziadkach geny narodowej zdrady. Są oni również niczym
rakowaty guz na zdrowym ciele narodu, są pleniącym się robactwem, które należałoby
wytępić. Kibole Legii, którzy domagali się szubienicy dla Lisa i innych odczytali
tylko w sposób dosłowny słowa polityków. Od mordu symbolicznego na innym do jego
mordu fizycznego jest naprawdę niedaleko. Wystarczy przypomnieć lata 30. w historii
Niemiec...

2. Data: 2016-12-18 04:02:03

Temat: Re: Psychologia a Pis
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 03:51:05 UTC+1 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> polityków. Od mordu symbolicznego na innym do jego mordu fizycznego jest
> naprawdę niedaleko. Wystarczy przypomnieć lata 30. w historii Niemiec...

"Prawo i Sprawiedliwość" to jest kolejna średniowieczna herezja gnostycka.
Wszystko wiedzą, tacy mądrzy, mają telefon do pana B., polują na Lisa, a sami
lisy kryptozoologiczne. Zbliża się ogolenie im ogona.

Oczywiście nie należy wylewać dziecka z kąpielą - o Bolku to jest tyż prawda.
Co nie przeszkadzało Kaczyńskim w "wojnie na górze" popierać Bolka przeciwko
Tadeuszowi Mazowieckiemu. Podobnie jak nie przeszkadzało posługiwać się
Giertychem i Lepperem przeciwko Platformie, dopóki ci się nie zorientowali,
z kim mają do czynienia. Tylko że ludzie pamięć w większości mają krótką.

3. Data: 2016-12-18 04:08:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 04:02:05 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
> z kim mają do czynienia. Tylko że ludzie pamięć w większości mają krótką.

PS. Naród jest jaki jest. Więc dzielenie narodu na lepszy sort i gorszy sort
względem tego przez jakie sito światopoglądowe sobie poszczególne grupy
w narodzie przesiewają jego historię i kulturę wygląda mi na próbę rozwiązania
przez rząd narodu i wybrania sobie nowego właśnie typowo brechtowską.

4. Data: 2016-12-18 04:11:58

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nie, pis to skrajne zło, im sprawia przyjemność seksualną znęcanie się, poniżanie
tych wykształconych, tych co się dorobili, łamanie prawa, pomawianie, bezczelne
kradzieże ,wylewanie pomyj, to jest według psychoanalizy popęd śmierci, destrukcji,
niszczenia, chamstwo zamiast kultury, ryk nienawiści zamiast normalnego życia , Fromm
to nazywał NEKrofilią.
A po drugiej stronie jest popęd życia HISTERIA, jest w psychoanalizie popędem życia
rozsadzającym fobie, określające przeciwnika by się mu twórczo przeciwstawić, ta
histeria bierze się z lęku bo tak dewastuje życie ludziom Pis.

5. Data: 2016-12-18 04:29:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 04:11:59 UTC+1 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
niszczenia, chamstwo zamiast kultury, ryk nienawiści zamiast normalnego życia , Fromm

Fromm tak to nazwał, ale moim zdaniem ten poziom popędu sadystycznego lepiej
nazwać tradycyjnie kanibalizmem. Skończyło się w każdym razie babci sranie,
viva la revolucion! chciałoby się krzyknąć, chociaż rewolucji nie znoszę.
Ale w tym przypadku jest ona potrzebna jako zło mniejsze, bo PiS to jest bagno
"chrześcijańskiego" konserwatyzmu a jest potrzebna sekularna ew. pogańska
neoreakcja. Rewolucja quasi-liberalna jest moim zdaniem o tyle korzystna, że po
pierwsze odejmie tej przyszłej neoreakcji wiele zadań, sama ustanawiając
i wykonując dzień sznura, a po drugie zakończy proces destrukcji państwa przez
socjałów. PiS to nie jest dobry "caretaker government" przed ustanowieniem
Króla. Wręcz odwrotnie, to są republikanie, którzy się na to nigdy nie zgodzą
i dlatego tak poparli "intronizację" Chrystusa, żeby żaden śmiertelnik nie
zajął przypadkiem w Polsce miejsca prawowitego Monarchy. Ten pseudo-legitymizm
polityczny PiS-u działa mi na nerwy. Niedługo pojawi się dobry kandydat, mąż
opatrzności, do tej pory nie polityk i wymaga dobrego komitetu powitalnego. Might is
right!

6. Data: 2016-12-18 13:49:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 04:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> i dlatego tak poparli "intronizację" Chrystusa, żeby żaden śmiertelnik nie
> zajął przypadkiem w Polsce miejsca prawowitego Monarchy. Ten pseudo-legitymizm

A ja wolę by Królem Polski a nie tylko wszechświata był Chrystus, a nie
jakiś mięśniak ze służb

7. Data: 2016-12-18 13:50:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 04:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ale w tym przypadku jest ona potrzebna jako zło mniejsze, bo PiS to jest bagno
> "chrześcijańskiego" konserwatyzmu a jest potrzebna sekularna ew. pogańska

Czyli też przyłączasz się do chóru wujów przeciw PiS

8. Data: 2016-12-18 14:26:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 13:49:21 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A ja wolę by Królem Polski a nie tylko wszechświata był Chrystus, a nie
> jakiś mięśniak ze służb

Nie mięśniak, tylko młody, zdolny szlachcic z rodziny z tytułami książęcymi.
Ma tylko jedno coś, co się może Tobie nie spodobać - jest moim współwyznawcą.
Na razie wszystko jest utrzymane przed nim w tajemnicy - nie wiem, czy się
na to zgodzi. Jak nie - poszuka się kogoś innego, niekoniecznie buddysty.

9. Data: 2016-12-18 14:27:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:26:14 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> na to zgodzi. Jak nie - poszuka się kogoś innego, niekoniecznie buddysty.

PS. Ja tam bym się zadowolił skromną posadką wicepremiera i ministra edukacji.

10. Data: 2016-12-18 14:30:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> na to zgodzi. Jak nie - poszuka się kogoś innego, niekoniecznie buddysty.

Nie życzę sobie, by w Polsce pełnię władzy miał jakiś "młody, zdolny
szlachcic" do tego wyznawca Jakuba. Prawdziwym niekoronowanym Królem
Polski był Karol Wojtyła, chyba żeby go sklonować (co jest teoretycznie
możliwe ;-) Żaden buddysta mu nie podskoczy.

Szelmostwa Lisa Witalisa
Uwaga! Żadne cytaty nie zostały zmyślone.
Ukarać Pisowców
Poeta pamięta - "Jest krzyż jest impreza"
Rzepka