Psychologia muzyki

11. Data: 2007-05-20 22:18:50

Temat: Re: Psychologia muzyki
Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> To SĄ trele - różne trele różnie działają na różnych ludzi, bo są różne
> typy doznń i miłości - miłość tkliwa, agresywna, itd. itd. Poza tym z
> emocjami seksualnymi wiążą się silne emocje i wrażenia estetyczne!!! To
> własnie wywołuje w nas muzyka!
> To JEST śpiew miłosny, lub z niego się wywodzi - nawet jeśli jest już
> tak wysoce przetworzony, że nie odbieramy go jako sygnału do aktu
> płciowego...

Sprowadzasz wiele rzeczy pod jeden mianownik.(agresja to sex i miłość
lol, poezja to sex i miłość, muzyka to sex i miłość)
nie gram na gitarze czy saksofonie o miłości ale chcę się odprężyć,
(według ciebie odprężenie to sex)

12. Data: 2007-05-20 22:27:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> [...]
> lol, poezja to sex i miłość, muzyka to sex i miłość)
> nie gram na gitarze czy saksofonie o miłości ale chcę się odprężyć,

Jednak się nie zrozumieliśmy... A zaczęło się ekstra ;-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

13. Data: 2007-05-20 22:34:29

Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak się nie zrozumieliśmy... A zaczęło się ekstra ;-)

Skupmy się na temacie.

14. Data: 2007-05-20 22:35:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> Skupmy się na temacie.

OK, chętnie wrócę do niego jutro, naprawdę chętnie, bo widzę, że nie
dajesz za wygraną, a to cenne u dyskutanta :-)
Dobranoc :-)

15. Data: 2007-05-20 22:37:18

Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> OK, chętnie wrócę do niego jutro, naprawdę chętnie, bo widzę, że nie
> dajesz za wygraną, a to cenne u dyskutanta :-)
> Dobranoc :-)

Miłej nocy :) W każdym razie twoja teoria jest ciekawa.

16. Data: 2007-05-21 07:51:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> OK, chętnie wrócę do niego jutro, naprawdę chętnie, bo widzę, że nie
> dajesz za wygraną, a to cenne u dyskutanta :-)
> Dobranoc :-)

Przepełniona wiosenną złośliwością.

17. Data: 2007-05-21 08:49:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Przepełniona wiosenną złośliwością.

Wiosennie przewrażliwiony na swoim punkcie...
Albo raczej - przewiosenniony wrażliwie...
:-(

18. Data: 2007-05-21 10:56:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GenoFefGnoM napisał(a):

> Miłej nocy :) W każdym razie twoja teoria jest ciekawa.

Mam same ciekawe teorie - zootechnika to arcyciekawa nauka, z niej się
wywodzi m.in. sentencja "Koń jaki jest - każdy widzi" ;-)
Nawiasem mówiąc - nie jestem zootechnikiem, tylko mam wspanialą
możliwość z takim przebywać, a to się udziela z pożytkiem dla refleksji
o życiu człowieka :-)

19. Data: 2007-05-21 13:44:18

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 23:45, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Eee tam. Jakieś bzdety. Tylko moja teoria jest prawdziwa. Być może oni
> też na to wpadli, ale jeśli nie, to tym bardziej będę dumna.

Ja pier...elę...
--
A.

20. Data: 2007-05-21 14:01:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Ja pier...elę...
> --
> A.

A co :-)

--
[...]

Dziołszki! Dajcie rzyć!
Wieczór z Bondem...
Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
DOBRE
Przywalić im ich własną bronią