Psychologia na UJ

1. Data: 2002-01-08 22:07:46

Temat: Psychologia na UJ
Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z czego sa egzaminy wstepne na UJ na
psychologie

z gory dziekuje za pomoc.
apatch

1. Data: 2002-01-08 22:19:52

Temat: Re: Psychologia na UJ
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

test wiedzy z lektury - bedzie podana pewnie po sesji jakos (jak sie
nauczysz to zdasz luzikiem) i test umiejetnosci studiowania (z tym jest
gorzej jezeli nie ma sie praktyki)
tak czy siak - powodzenia, przyda sie - w tym roku mielismy konkurencje 21
na miejsce

ps. to oczywiscie jak chodzi o psychologie na wydz. filozoficznym bo jest
tez psychologia stosowana na wydz. zarzadzania, ale jak tam jest to nie
wiem.

1. Data: 2002-01-08 22:33:44

Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irq19" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ps. to oczywiscie jak chodzi o psychologie na wydz. filozoficznym bo jest
> tez psychologia stosowana na wydz. zarzadzania, ale jak tam jest to nie

hmm, czyli lektura zostanie podana wczesniej, a jakis konkretny miesiac
moglbys podac drogi internauto ?
( nie precyzuuje plci, przepraszam )
a co do , testu umiejetnosci studiowania, na czym to bedzie polegac ?

hmm, uczylem sie w liceum lotnmiczym, tez duzo osob na jedno miejsc bylo
w kazdym razie, dziekuje za pomoc.
tak chodzi o psychologie na wydz, filozoficznym
czy na uj jest mozliwosc mieszkania w akademiku ?
jakie sa oplaty ?

dziekuje i pozdrawiam
apatch

1. Data: 2002-01-09 00:33:10

Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślę, że po18 II możesz się wypytywac o lekture, test umiejetnosci
studiowania polega na tym, ze dostajesz taka ksiazeczke (ok40 stron) rowno
zapisanych teksten naukowym (ostatnimi czasy cos czesto pojawiaja sie teksty
z antropologii) i co jakis czas masz pytania do tego tekstu (pytan jest
okolo 100-120 zazwyczaj) a na wszystko masz o ile sie nie myle 90 min.
Wydaje sie to latwe, ale w praktyce wcale nie jest easy wiec lepiej sobie
tego nie olac.
O akademiki starac sie mozesz, ale przydzielaja tylko kiedy naprawde z
daleka jestes - cenowo nie wiem jak to stoi bo sam w krakowie od urodzenia
mieszkam wiec problemu takiego nie mialem. A poza tym jak chcesz isc na
psyche to juz sie ucz biologii :-))))) - to ulatwia zycie na pierwszym roku
no to chyba tyle
irq

1. Data: 2002-01-09 12:49:52

Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkam wiec problemu takiego nie mialem. A poza tym jak chcesz isc na
> psyche to juz sie ucz biologii :-))))) - to ulatwia zycie na pierwszym

biologii.....mozesz sprecyzowac ?

pewnie czlowieka....hmm zawsze bylem cienias z biologii
wiedzialem ze kiedys mi sie za to dostanie

1. Data: 2002-01-09 21:39:43

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> biologii.....mozesz sprecyzowac ?
>
> pewnie czlowieka....hmm zawsze bylem cienias z biologii
> wiedzialem ze kiedys mi sie za to dostanie

Biologii molekularnej i genetyki. Znajomosc chemii organicznej
tez nie zaszkodzi.

Ale nie panikuj bo biologia to bardzo interesujaca dziedzina
kiedy odrzucimy cala zoologie i botanike :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-10 21:29:54

Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
> tez nie zaszkodzi.
>
> Ale nie panikuj bo biologia to bardzo interesujaca dziedzina
> kiedy odrzucimy cala zoologie i botanike :-)

matematyka jest ciekawa kiedy odrzucimy liczby wstawimy literki
wtedy jest fizyka
;S
;P
;)

1. Data: 2002-01-10 21:50:35

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilczek <w...@i...com> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Biologii molekularnej i genetyki. Znajomosc chemii organicznej
> tez nie zaszkodzi.

Idealnie!
Teraz juz wiem, ze to studia dla mnie - jak mnie z jednej uczelni wywala z
powodu uczulenia na chemie organiczna i dekadenckiej obojetnosci wobec
biologii, to pojde sobie na psyche, stamtad tez sie pewnie fajnie wylatuje.
Wesole jest zycie star^H^H^H^Hmedyka... ;)

--
ika - umop apisdn
Front Wyzwolenia Zmumifikowanych Talibów Ogrodowych

trzymajcie kciuki
ciag dalszy nastapil :)
STudent/studentka psychologii
Jedno z Was...