Psychologia - studia uzupełniające

1. Data: 2002-01-30 00:35:06

Temat: Psychologia - studia uzupełniające
Od: "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie coś takiego się odbywa i jak się załapać?
c...@d...pg.gda.pl

1. Data: 2002-01-30 02:10:32

Temat: Re: Psychologia - studia uzupełniające
Od: "Eryk" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie coś takiego się odbywa i jak się załapać?

Witaj Jarku!
Obawiam się, że nigdzie. Po prostu studia z zakreu psychologii są 5-letnimi
studiami magisterskimi.
Pozdrawiam,
Eryk

1. Data: 2002-01-30 15:19:41

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie coś takiego się odbywa i jak się załapać?
> c...@d...pg.gda.pl
>
> Niestety jeśli chodzi o psychologię to nie ma studiów
uzupełniających,tylko pięcioletnie studia.Chyba ,że masz na myśli skończenie
jakiejś "szkoły" np Gestaltu w Krakowie lub innych kierunków.Więcej
informacji znajdziesz na internecie przy wybranym przez siebie
podejściu,ceny też powinny tam być.

1. Data: 2002-01-30 17:46:46

Od: "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi, a teraz kolejne pytanie:
Czy istnieją studia zaoczne z psychologii?
Dodaję że chodzi mi o zwykłe prawdziwe studia magisterskie.
Tak czy inaczej, gdzie w internecie mogę znaleźć informacje o tym?

1. Data: 2002-01-30 19:45:56

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpowiedzi, a teraz kolejne pytanie:
> Czy istnieją studia zaoczne z psychologii?
> Dodaję że chodzi mi o zwykłe prawdziwe studia magisterskie.
> Tak czy inaczej, gdzie w internecie mogę znaleźć informacje o tym?
wieczorowa.Wtedy są to normalne studia magisterskie.Jeśli chodzi o ceny to
różnie się wahają w zależności od uniwersytetu i miasta.Przykładowo
Katowice - za semestr opłata wynosi 2100 zł.Oczywiście trzeba zdać egzamin
:-).Możesz poczytać szczegóły na stronie
http://www.us.edu.pl/uniwersytet/informator/

1. Data: 2002-01-30 20:58:15

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta"
"Jarek"
> [...]
> Katowice - za semestr opłata wynosi 2100 zł.Oczywiście trzeba zdać egzamin
> :-).Możesz poczytać szczegóły na stronie

Kochani, błagam!
odzielajcie wypowiedź poprzednika od swojej
choć JEDNĄ linią. To się tak źle czyta...
Czy nikt już nie rozsyła teraz psychobota ?
Eva

1. Data: 2002-01-31 22:13:12

Od: "Eryk" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Katowice - za semestr opłata wynosi 2100 zł.Oczywiście trzeba zdać
egzamin
> :-).Możesz poczytać szczegóły na stronie

Marto!!
Istnieje zaoczna psychologia w kraju!
Szkoła Wyższa Psychologii Społeczne w Warszawie prowadzi zaoczne natomiast
nie prowadzi wieczorowych.
Bliższe dane www.swps.edu.pl albo na priva, bo tam studiuję, zaocznie
zresztą:)
Pozdrawiam,
Eryk

1. Data: 2002-01-31 22:13:40

Od: "Eryk" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodaję że chodzi mi o zwykłe prawdziwe studia magisterskie.
> Tak czy inaczej, gdzie w internecie mogę znaleźć informacje o tym?

Jarku!!

1. Data: 2002-01-31 22:33:23

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eryk" <e...@y...com> napisał w wiadomości

> Istnieje zaoczna psychologia w kraju!
> Szkoła Wyższa Psychologii Społeczne w Warszawie prowadzi zaoczne natomiast
> [...]

No tak rzeczywiście,jestem zaskoczona że psychologia jest zaocznie :-).Ale
ja zrozumiałam,że pytanie dotyczyło państwowych Uczelni.Ale napewno
informacja się przydała,ja przynajmniej się dowiedziałam czegoś nowego.

1. Data: 2002-02-01 08:41:36

Od: "stm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" wrote
> [...]
> Dodaję że chodzi mi o zwykłe prawdziwe studia
magisterskie.
> Tak czy inaczej, gdzie w internecie mogę znaleźć

Temat wraca na grupie regularnie a ja regularnie polecam;
http://www.uksw.edu.pl/wydzialy/wfch/main.html

uczelnia renomowana, panstwowa,
mimo ze koscielna, ale AFAIK nie skazona za bardzo ideologią
;-)

pozdr

psycholog :-)
Gdzie znalezc dane statystyczne?