Psychologia zemsty

1. Data: 2006-11-27 13:03:33

Temat: Psychologia zemsty
Od: "Dawid " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydarzenie z mojego zycia: Przez 3 lata zadawalem sie z pewnym czlowiekiem .
Jak mi sie przez ten okres wydawalo byla to tzw dojrzala przyjazn .
Spedzalismy ze soba duzo czasu a ja dawalem z siebie wszystko zeby temu
czlowiekowi bylo razniej bo jak utrzymywal byl ponadprzecietnie dojrzaly i
inteligentny co w jakis sposob wyalienowalo go ze spoleczenstwa. W tym okresie
mial kilka dziewczyn . Z pierwsza z nich do dzis utrzymuje kontakt(ja) . Ten
czlowiek doskonale opanowal technologie uzalezniania od siebie plci przeciwnej
,nastawiony przede wszystkim na korzysci wynikajace z fizycznych aspektow
zwiazku .Jego dziewczyna opowiadala mi jak ja posiadl co po porownaniu z jego
wersja daje ciekawy material psychologiczny .on utrzymuje ze ich pierwszy
pocalunek był czyms na kształt romantycznego zblizenia dusz.Z jej relacji
wynika ze zaciagnął ja w nocy na cmentarz i powiedzial jej ze jezeli go nie
pocaluje to jej nie pusci do domu. Wystraszona zrobila to i uciekla po czym
bylo jej niedobrze i miala wstret do tego czlowieka.Dalej jego podboje mialy
charakter szantazu łącznie z przekazywaniem jej wiadomosci przez znajomych iz
sie zatruje .Po kilku miesiącach takich dzialan uzaleznil ja od siebie.
Na poczatku znajomosci szykowal kolacje ze swiecami , gdy jednak wiedzial ze
ta dziewczyna jest w jego rekach pozbyl sie romantycznej otoczki i
wykorzystywal ja juz tylko seksualnie.Po jakims czasie dziewczyna ta stala sie
dla niego balastem i nawiazał kontakt przez internet z inna dziewczyną.Swojej
dziewczynie nie dawal jednak do zrozumienia ze cos jest nie tak i nadal
skladal obietnice wspolnego spedzenia zycia.Pamietam jeszcze jak (gdy okazalo
sie ze ta nowa sklania sie ku niemu)przytulał swoja dziewczyne , nie bedac
pewnym na 100% ze nowa bedzie rozchylac przed nim nogi. Gdy okazalo na
pierwszej randce ze nowa jest nimfomanką , przekazal bylej dziewczynie ze to
koniec.Chwalil sie potem ze chciala skakac przez okno po uslyszeniu tej
wiesci.Nowa dziewczyna bardzo go kochała za to ze jest wspanialym
ponadprzecietnie inteligentnym czlowiekiem . Jej cialo bylo wyksztalcone
jednak tak ze ten czlowiek byl chorobliwie zazdrosny i wysylal jej nastepujace
smsy gdy pojechala na studia" witaj skarbie , nawet nie wiesz jak cie kocham .
kocham cie kocham cie kocham cie.mysle o tobie i bardzo bardzo tesknie" to
tylko namiaska tego co on maniakalnie do niej wypisywal .Jednak jego ukochana
...przestała go kochac:(.Na ostatnim spotkaniu ktore mu odradzalem przekazal
jej nastepujace wiesci" juz cie nie lubie". I tu zaczyna sie najzabawniejszy
okres naszej przyjazni i zwiazane sa z nim genialne przemyslenia tego
doswiadczonego czlowieka ktore radze zapamietac." Jezu ja jestem juz
mizogenikiem " " kobiety to podgatunek czlowieka ktory za chuja nie potrafi
sie przywiazywac" " kobiety to jakas inna rasa one sila rzeczy sa mniej
inteligentne" " musisz pokazac dziewczynie ze masz ja w dupie a wtedy bedzie z
toba" " ja juz nie jestem w stanie nikogo pokochac dla mnie najwiecej znaczy
przyjazn meska i jak jakas dziewczyna np bedzie ograniczac moje kontakty z
toba to ja po prostu ja rzuce" "szukam sobie teraz dziewczyny glupiej ktora
spelni nastepujace wymogi: nie bedzie wychodzic z lozka i bedzie dobrze
gotowac bo nie samym dupczeniem czlowiek zyje a musi tez cos jesc" " dla mnie
dziewczyna kiedys znaczyla wszystko a teraz bedzie zajmowac w moim zycieu gora
4%" Reszta nie nadaje sie do publikacji.
No i tak trwalo to jakies pol roku .musialem tego sluchac stawiac temu
czlowiekowi piwo zeby formuowal coraz to ciekawsze mysli.
W tym czasie zadawalem sie z pewna dziewczyną .pokazalem mu jej fotografie ...
Ten czlowiek pograzal sie coraz bardziej. Jak ja ledwo konczylem jedno piwo on
konczyl juz trzecie wiec sila rzeczy nie starczalo mi pieniedzy on jednak
uwazal ze przyjazn to cos wiecej niz rozmowa i oczekiwal ze bedzie
sponsorowany za co nawet nie dziekowal.
W pewnym momencie ww dziewczyna i on nawiazali kontakt .Mowilem mu ze duzo dla
mnie znaczy .Zaczal zachowywac sie dziwnie .gdy bylem u niego jego matka
wspomniala jej imie , on wzial mnie na bok i mowi ze ona ma dziury w mozgu i
myli imiona .Pewnego dnia dal mi znac ze jest " sytuacja podbramkowa" zebym
przyszedl do niego i postawil mu najlepiej kilka piw bo inaczej nie jest w
stanie mi przekazac wiadomosci.Napil sie piwa i pokazuje mi na liscie gg nick
tej dziewczyny . Powiedzail mi ze umowila sie z nim na seks .to okazalo sie
nieprawdą ale jak sie zorientowalem bylo juz za pozno bo jeszcze tego wieczra
przekazalem jej wiadomosc ze jest kurwą.Tak zakonczyla sie moja przyjazn z nią
.Potem ten czlowiek przyprowadzil mi ja i doszlo do 3 spotkan w trojke .
Zauwazylem ze sklania sie ku niemu a jak ona sie na chwile oddalila powiedzial
mi ze jest " zajebista dupa z niej" Mowil tez o niej " niby madra a taka
glupia" i dawal mi do zrozumienia ze go nie interesuje. Ona po tygodniu byla w
nim zakochana co wykorzystal i sa juz razem .
Potem mi jeszcze pisal ze moge miec do niego zal i ze on to rozumie ale jego
stosunek do mnie sie nie zmienia.Odpowiedzialm mu zeby wypierdalal .

1)Prosze o analize psychologiczną takiego sposobu bycia. czy to jest jeszcze w
granicach tzw normy czy ten czlowiek jest po prostu uposledzony?
2) Myslalem ze mam to juz za soba ale chęc zemsty jest ode mnie silniejsza i
mam ochote wyrzadzic temu czlowiekowi krzywde fizyczną
3) czy dziewczyny faktycznie maja cos takiego jak intuicja?
4)Czy brak ojca w przypadku tego czlowieka mogl spowodowac tak daleko
posunieta degeneracje?
5)Czy ten czlowiek sobie po prostu radzi czy moze jego sklonnosci ku
alkoholizmowi wskazuja ze i on jako czlowiek "nadprzecietnie
inteligentny"zauwaza ze jest popierdolony?
6) czy mozna mu jeszcze pomoc tej dziewczynie ?
., Wszelkie uchybienia z mojej strony w kontakcie z tym czlowiekiem
potwierdzaja wyniki badan eeg ktore wskazuja na moją niedojrzalosc.

2. Data: 2006-11-27 13:22:31

Temat: Re: Psychologia zemsty
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawid napisał(a):
> [...]
> ., Wszelkie uchybienia z mojej strony w kontakcie z tym czlowiekiem
> potwierdzaja wyniki badan eeg ktore wskazuja na moją niedojrzalosc.

może to ktoś streścić w dwuch zdaniach? proszę.

3. Data: 2006-11-27 14:33:45

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> może to ktoś streścić w dwuch zdaniach? proszę.

Chyba chodzi o to by postawić diagnozę człowiekowi, który lubi walić browar
i dupczyć wszystko, co się rusza.
To ewidentnie psychopata.

--
Paweł

4. Data: 2006-11-27 14:55:52

Od: "domestos" <s...@i...bad.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
ps.com...

> Chyba chodzi o to by postawić diagnozę człowiekowi, który lubi walić

o kurwa! jestem psychopatą!

5. Data: 2006-11-27 16:14:04

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> Chyba chodzi o to by postawić diagnozę człowiekowi, który lubi walić browar
> [...]

mi to wygląda na całkiem zdrowy przypadek

6. Data: 2006-11-27 18:35:21

Od: "Dawid " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazyliscie ze kobiety sie nie wypowiadaja ? czyzby dopiero konczyly sie
onanizowac majac w umyslach wizerunek wyzej opisanego samca? :) Moge wam dac
dane kontaktowe i wkleic fotke co Wy na to? Osobnik ten ma jeszcze wiele
innych znakomitych cech : wierzy w ufo i tzw szaraki ktore rzekomo widzieli
jego znajomi.Wierzy ze ma ducha opiekunczego ktory daje mu kolejne dziewczyny.
i ocene prawie 10 na fotka.pl. Acha ponoc jego obecna dziewczyna przytyla wiec
szykuje sie do zmiany. Jest to wyksztalcony czlowiek ktory uzyskal licencjat
po interwencji jego mamy w szkole a jedna dziewczynka ktora okreslil jako
zajebista dupa dostała jedynke w szkole jak jej zrobil zadanie. Chetne
dziewczeta prosze o wpisy.

7. Data: 2006-11-27 18:49:49

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

też się lansuje na fotce: http://uookie.fotka.pl

8. Data: 2006-11-27 18:57:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> też się lansuje na fotce: http://uookie.fotka.pl

Do dupy ta strona. Wchodzę na zakładkę "O mnie" i nic tam o mnie nie ma.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2006-11-27 18:59:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Do dupy ta strona. Wchodzę na zakładkę "O mnie" i nic tam o mnie nie ma.

... żeby chociaż czat był.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2006-11-27 19:22:59

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawid napisał :

> Zauwazyliscie ze kobiety sie nie wypowiadaja ?

A po co mają się wypowiadać,jeżeli kilku samców,
jak to ładnie określiłeś,już orzekło,że facet jest ok.
Skoro ściga wszystko,co się rusza,popijając walonko
browcem, nic dodać,nic ująć,prawdziwy men-szczyza.

> czyzby dopiero konczyly sie
> onanizowac majac w umyslach wizerunek wyzej opisanego samca? :)

Eee tam,żadna rewelacja.

A teraz trochę bardziej serio:
1. Po co ciągnąłeś tę *przyjaźń*,jeśli miałeś gościa dosyć?
2. Po co pokazałeś mu swoją dziewczynę,wiedząc,jak to
się może skończyć? Bo wiedziałeś przecież,co facet
potrafi robić z dziewczynami.
3. Jeśli już ktoś z was jest niedojrzały,to chyba jednak
tamten facet, a nie Ty.No i ewentualnie dziewczyny,
które dają się oplątać takiemu bluszczowi.

Fizyczna zemsta,czy ja wiem...
Moja znajoma zwykła mawiać:"ja mam czas,ja poczekam".
Cierpliwie czeka, aż nadarzy się okazja ewentualnego
odpłacenia się za świństwo,którego doznała.
A wtedy skrupulatnie ją wykorzystuje.

No ale kobiety rozgrywają to trochę inaczej ;)

Pozdrawiam.
Hanka

Pięciolatek terroryzuje warszawskie przedszkole
Pomocy nastolatka i jej wielkie problemy
Brak Ojca w rodzinie.
Brak Ojca w rodzinie.
Brak Ojca w rodzinie.