Pszemysł smogowy

11. Data: 2018-02-07 21:51:00

Temat: Re: Pszemysł smogowy
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i to jest właśnie buforowanie trucizny przez mleko. Działa to na chwilę.

12. Data: 2018-02-07 22:17:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2018 o 21:49 <i...@g...pl> pisze:

> No co Ty, żadne jedzenie na to nie pomoże. Ani mleko, ani nic. Przecież
> te trucizny ze smogu do płuc trafiają, a stamtąd prosto do krwi. Mlekiem
> to mozesz częściowo zneutralizować niektóre szkodliwe substancje, które
> połknęłaś - mleko się ścina i częściowo je pochłania, a przez to na
> jakiś czas zatrzymuje ich przedostawanie się do krwi i do dalszej części
> przewodu pokarmowego, co daje jakiś czas na działanie lekarzom.

Obejrzyjcie materiał Katarzyny Bosackiej o jej suplemencie diety
"Antysmog":

http://www.tvnstyle.pl/aktualnosci,1865,n/kasia-bosa
cka-stworzyla-swoj-suplement-diety,232776.html

Być może przy okazji zostanie Wam trochę pieniędzy w portfelu.
Ciekawe, że nadal obowiązują takie oszukańcze przepisy i zupełny brak
ochrony konsumenta.

--
Trefniś

13. Data: 2018-02-07 22:41:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kto to jest ,,Kasia Bosacka" i dlaczego śmie komukolwiek cokolwiek...? Czyżby
,,gwiazda"? Bo wiesz, jak mi znienacka jakaś miernota wyskakuje na ekranie, bo uważa,
że powinnam ją znać i jej słuchać, to od razu wiem, że to musi być gwiazda!

14. Data: 2018-02-08 08:29:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...Przecież te trucizny ze smogu do płuc trafiają, a stamtąd prosto do
>krwi. ....

A co dalej?
We krwi fruną i robią szkody tam gdzie trafią, czyli wszędzie.
Po drodze neutralizuje je wątroba lub nerki.
To zależy od tego czy metabolity smogu rozpuszczalne są w tłuszczu czy w
wodzie.

Metabolit smogu , to to co powstaje gdy nasz organizm zwalcza smog.
Jeśli wyjdzie coś rozpuszczalne w wodzie, jest wydalane nerkami lub potem,
a gdy rozpuszczalne w tłuszczu, to pszez wątrobę, z żułcią, do pszewodu
pokarmowego.

Serce obciążone jest zawsze, bo w krwiobiegu jest pszed nerkami, pszed
wątrobą, tuż za płucami.

Jeśli wątroba lub nerki są niewydolne, to metabolity smogu krążą we krwi
dużo dłużej niż 1 kwiobieg,
i robią dużo więcej szkody.

Czyli odporność na smog zależy od wydolności wątroby i nerek.

Może cię zainteresować taki plik w sieci uwolnij_sie_od_toksyn.pdf
ale link mi już dawno uciekł.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2018-02-08 09:27:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2018 o 22:41 <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> Czyżby ,,gwiazda"? Bo wiesz, jak mi znienacka jakaś miernota wyskakuje na
> ekranie, bo uważa, że powinnam ją znać i jej słuchać, to od razu wiem,

Kim jest Ikselka i skąd u niej przekonanie, że kogokolwiek interesują jej
obsesje?
Zamilcz i zjedz pączka, wredoto.

EOT

--
Trefniś

16. Data: 2018-02-08 09:40:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Żadne artykuły, żadne maski ani jedzenie - na smog jest tylko jeden sposób: nie
mieszkać w mieście, tylko wśród zielonych lasów. I własnie to robię - od
kilkudziesięciu lat.
:-)

Może by tak zmienić termin świąt?
Sposób na bakalie non stop :-)