Ptacy nie sieją, nie orzą...

1. Data: 2016-08-13 15:34:09

Temat: Ptacy nie sieją, nie orzą...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

2. Data: 2016-08-14 01:23:16

Temat: Re: Ptacy nie sieją, nie orzą...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Aug 2016 15:34:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
> główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
> wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

Wiem! Zwiążę po dwa słoneczniki buźkami do siebie :-D

3. Data: 2016-08-15 07:39:55

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-13 o 15:34, Ikselka pisze:
> ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
> główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
> wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?

pończochy to wiejski folklor - śmiało

4. Data: 2016-08-15 13:32:18

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...tylko moje słoneczniki wydziobują. Kiedyś, dawno, RAZ założyłam na
> główki słoneczników stare rajstopy, ale do dziś się otrząsam na samo
> wspomnienie tego "estetycznego" widoku. Macie jakieś inne sposoby?
zaznaczam ze nie praktykowane i u mnie NIGDY nie bedzie praktykowane....
ale znam metode, a nie wiem czy skuteczna i skad:
jednego amatora cudzesow nalezy stuknac. trupka powiesic na rejonie
zagrozenia.
podobno pomaga.
wiem - nie zastosujesz.
ja tez nie.

5. Data: 2016-08-15 16:47:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Aug 2016 13:32:18 +0200, abn140 napisał(a):

> [...]
> ale znam metode, a nie wiem czy skuteczna i skad:
> jednego amatora cudzesow nalezy stuknac. trupka powiesic na rejonie

No nie zastosuję - ale dzięki :-))

6. Data: 2016-08-15 16:48:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Aug 2016 07:39:55 +0200, Crimi napisał(a):

> pończochy to wiejski folklor - śmiało

Jakoś nie mam ochoty na powtórkę - już wolę, żeby sobie i ptaszki podjadły.
No cóż, tylko więcej słoneczników trza wysiewać, to więcej dla mnie
zostanie :-))

PODZIĘKOWANIA!!!
cd aronia na jarząbie
pomidory