Ptaki

11. Data: 2016-11-14 15:07:06

Temat: Re: Ptaki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty napisał:

> U rodziny na wschodzie na lokalnym cmentarzu mieli problem
> z wronami, zainstalowali takie rury podłączone do butli
> gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś
> czas leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez
> jakiś miesiąc, potem im przeszło :]

Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

--
Jarek

12. Data: 2016-11-14 15:29:05

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:07:07 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną,
może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się
prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

L.

13. Data: 2016-11-14 15:36:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty napisał:

> Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną,
> może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się
> prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
by było całkiem normalne.

--
Jarek

14. Data: 2016-11-14 19:11:08

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:36:16 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
> organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
> by było całkiem normalne.

Jakie by nie były okoliczności, robienie głośnego "JEB!"
jest nieskuteczne w przypadku wron ;)

L.

15. Data: 2016-11-14 21:19:56

Od: Zgr <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
> organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
> by było całkiem normalne.

W większych sadach często się stosuje. Mam znajomych w okolicach Grójca
(mazowieckie), pod Radomiem, w świętokrzyskim - prawie wszędzie
strzelają armatki.
Natomiast nic mi nie wiadomo w temacie uzgadniania.

--
Adam

16. Data: 2016-11-14 22:32:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2016 15:59:05 +0100, Uzytkownik napisał(a):

> Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
> Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Mądre te psy. Weź z nich wzór. Albo zastanów się poważnie, co wabi te
ptaki.

17. Data: 2016-11-14 22:33:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2016 19:04:43 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
> załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

Na posadzki zdecydowanie polecam igły - i fakira :-))

18. Data: 2016-11-14 22:34:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2016 20:28:10 +0100, Big Jack napisał(a):

> Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u
> rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka
> nie przyleciała na słoninkę :)

OMG, super :-))

19. Data: 2016-11-14 22:36:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 10:30:24 +0100, tomekp napisał(a):

> Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają
> jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do
> pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania

1) Nie zostawiać na podwórku kurzego żarcia jak wyjeżdżasz.
2) Kury trzymać w wolierze.

Zysk podwójny - kury najedzone i podwórko nieobsr...e.

20. Data: 2016-11-14 22:39:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 04:55:52 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

> [...]
> gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś czas
> leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez jakiś miesiąc,

Bo przysłowia sens w dwie strony:
między ludzi wlazły wrony.

wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Stojak na telewizor, ale meblowy
Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak
Nowego Prezesa PiS