Publikacje

1. Data: 2004-04-15 16:27:54

Temat: Publikacje
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RomanS, może warto umieścić ten link w FAQ?

http://www.pbi.edu.pl/scenariusze/index.php

2. Data: 2004-04-15 16:57:41

Temat: Re: Publikacje
Od: "Roman Stachowiak" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> RomanS, może warto umieścić ten link w FAQ?
>
> http://www.pbi.edu.pl/scenariusze/index.php

Nie ma sprawy :)

Przy okazji przypominam wszystkim, ze takowy FAQ istnieje. Link w stopce.
Nieco się opuściłem w informowaniu o nim grupowiczów/ Ale miałem sporo innych
zajęć, na grupę zaglądałem dość rzadko, więc uniżenie proszę o wybaczenie.
Solennie obiecuję poprawę.

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
urlop a urlop
Re: =spam= dziennik elektroniczny
Inny wydział
miód