Puder w kamieniu

1. Data: 2002-12-16 18:07:46

Temat: Puder w kamieniu
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie cierpie uzywac podkladow typu fluid.Mam wtedy wrazenie maski na
twarzy.Wole lekko opalona twarz , krem i puder w kamieniu matujacy.
Moze ktoras z was zaproponowalaby mi jakis dobry puder w kamieniu.
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-16 18:18:02

Temat: Re: Puder w kamieniu
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie cierpie uzywac podkladow typu fluid.Mam wtedy wrazenie maski na
> twarzy.Wole lekko opalona twarz , krem i puder w kamieniu matujacy.
> Moze ktoras z was zaproponowalaby mi jakis dobry puder w kamieniu.

Troche OT ale.. co tam.Moze sprobowalabys podkladu Marizy? Tego
beztluszczowego.
Kosztuje niewiele wiec zawsze sprobowac mozna. A naprawde nie widac go
wogole na skorze i jest super.
W koncu podklad to podklad....

> Pozdrawiam Fiona

Kropelka

1. Data: 2002-12-16 19:43:49

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:atl5f6$j1r$...@n...tpi.pl...
> Troche OT ale.. co tam.Moze sprobowalabys podkladu Marizy?

Wiesz, mam podkład Maybelline, ktory jeszcze niedawno wydawal mi sie
super(matujacy).Ale po lecie, gdzie na opalona skore nie musialam
stosowac podkladow teraz nie moge sie przestawic.Wole sie wiec
opalic(samopalacz) i tylko krem i puder w kamieniu.Dlatego prosze o te
ktore sa najlepsze:-)

Fiona

1. Data: 2002-12-16 19:44:58

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| twarzy.Wole lekko opalona twarz , krem i puder w kamieniu matujacy.
| Moze ktoras z was zaproponowalaby mi jakis dobry puder w kamieniu.

Wybór jest ogromny :) Ze swojej strony mogę powiedzieć, że dobry jest
Lentheric.
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-16 19:57:57

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również ostatnio trochę zastopowałam z fluidami (choć nie wiem czy to
najlepszy pomysł, bo taka "dodatkowa warstwa" na buzi zawsze trochę chroni
przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi - ZIMA!).
Z czystym sumieniem mogę polecić MAX FACTOR. Inglot też jest dobry.
Ja używam kremu Ziaji (słynna seria SOPOT) by nadać twarzy lekko opalony
kolorek.
Na codzień oprócz tego "pudruję" buzię transparentnym pudrem MAX FACTORA i
zamiast różu stosuję na kości policzkowe puder Inglota (w kamieniu) w
"opalonym" kolorze.
U mnie ten zestaw chyba się sprawdza. :-)

Pozdrawiam,
Koala

1. Data: 2002-12-16 20:26:49

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koala <k...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atlb9j$smv$...@n...tpi.pl...
> Ja używam kremu Ziaji (słynna seria SOPOT) by nadać twarzy lekko
opalony
> kolorek.

tez go mam:-)

> Na codzień oprócz tego "pudruję" buzię transparentnym pudrem MAX
FACTORA

O...... i na niego się chyba zdecyduje bo chodzi mi o puder
transparentny.Dzięki

Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-16 21:18:40

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybór jest ogromny :) Ze swojej strony mogę powiedzieć, że dobry jest
> Lentheric.

Ja też używam Lentheric.....od dwunastu lat tego samego odcienia (kiedyś
nazywał się Yardley, teraz Lentheric, ale numeracja jest niezmieniona).

Ola

1. Data: 2002-12-17 00:35:13

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Manhattan - Soft Compact Powder jest ok - cale lato na wieczor i na
wyjscia uzywalam tylko jego na opalona buzke :-)
teraz tez nie moge sie przestawic na podklady- no ale coz robic w
zimie (mam Marize i Max Factora hypersmooth - polecam oba choc u
Marizy nie znosze zapachu)

m3duz4

1. Data: 2002-12-17 07:22:02

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
| Ja też używam Lentheric.....od dwunastu lat tego samego odcienia

Może Misty Beige 08? :) Podobno ten odcień jest najbardziej popularny.
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-17 08:19:16

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wybór jest ogromny :) Ze swojej strony mogę powiedzieć, że dobry jest
> Lentheric.
> --
> Pozdrawiam
> Kaśka

A ja sie podpisuje obydwoma rekami!
Ma mnnostwo kolorow, w tym dwa transparentne (wiem ze to dziwne, ale jest
transparentny dla jasnej i dla ciemnej skory).
Kosztuje niewiele, jakosc jest rewelacyjna od czasow kiedy mialam kilka lat
i moja mama stawala na glowie, zeby go zdobyc.
No i jest go w opakowaniu 20 g.:)

Kaska

Intymne pytanie!!!
podziekowania dla xanki