Puder w kamieniu

1. Data: 2002-12-17 08:24:22

Temat: Re: Puder w kamieniu
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny teraz to juz napewno na cos sie zdecyduje.
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-17 08:53:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Moja Mama też zawsze używała Yardleya-Lentherica.....przeszło na córkę.
> Nawet nie próbuję kupować czegoś innego.
> Używam 04 Candle Light.....boję się eksperymentować z innymi odcieniami.
Ale
> poszukam transparentnego. Sęk w tym, ze nie wiem, czy moja cera jest
jasna,
> czy ciemna ;-)
> O.

Candle light jest chyba jasny?
Swoja droga sliczna nazwa, ale pamietam ze puder Constance Caroll mial taki
kolor. Myslicie ze ja podwedzili?
Ja uzywam Translucent 06 i mysle ze nadaje sie do niezbyt jasnej skory.
Bo ja mam ciemne wlosy i oczy, wiec skore tez nie najjasniejsza i mi pasuje
jak najbardziej.
A to Candle Light sobie obejrze. Skusilas mnie:)

Kaska

1. Data: 2002-12-17 08:56:41

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-17 09:38:53

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sęk w tym, ze nie wiem, czy moja cera jest
> jasna,
>
> Candle light jest chyba jasny?
Bo ja wiem...... :)

> Bo ja mam ciemne wlosy i oczy, wiec skore tez nie najjasniejsza i mi
pasuje
> jak najbardziej.

Ja mam brązowe oczy i włosy, rzęsy brown/black ;-) i cerę też nie jakąś
alabastrową. Latem ten candle light jest ciut za jasny, ale zimą akurat (do
solarium nie chadzam)
O.

1. Data: 2002-12-17 10:24:20

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona wrote:

> Nie cierpie uzywac podkladow typu fluid.Mam wtedy wrazenie maski na
> twarzy.Wole lekko opalona twarz , krem i puder w kamieniu matujacy.
> Moze ktoras z was zaproponowalaby mi jakis dobry puder w kamieniu.

wlasnie, ja tez chce sobie kupic, uzywala moze ktoras z was tego matujacego pudru
lancome? slinie sie na
niego...ale nie wiem czy warty swojej ceny...
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-12-17 11:30:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vaire wrote:

> Może Misty Beige 08? :) Podobno ten odcień jest najbardziej popularny.

Ooo, a może wiecie czy istnieje jeszcze i pod jaką nazwą
dawny sypki puder Yardleya, transparentny? Ze soba noszę
rzeczywiście ten misty beige, ale w domu zawsze wolę sypki.
Mam YR, ale to jednak nie to samo :-(

Krycha

1. Data: 2002-12-17 11:35:48

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dawny sypki puder Yardleya, transparentny? Ze soba noszę
> rzeczywiście ten misty beige, ale w domu zawsze wolę sypki.

Lentheric robi chyba wszytsko to co ongis yardley.
A puder supki maja na pewno

Ale szukanie go po sklepach bedzie pewnie swietna zabawa:)

Kaska

1. Data: 2002-12-17 13:39:42

Temat: Odp: Puder w kamieniu
Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atn23e$2js$...@n...tpi.pl...

> Lentheric robi chyba wszytsko to co ongis yardley.
> A puder supki maja na pewno
>
> Ale szukanie go po sklepach bedzie pewnie swietna zabawa:)
>
> Kaska

A w Krakowie to gdzie zapuścić żurawia, może ktoś ma jakieś przybliżone
namiary
Ondraszek

1. Data: 2002-12-17 13:51:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Lentheric robi chyba wszytsko to co ongis yardley.
> A puder supki maja na pewno
>
> Ale szukanie go po sklepach bedzie pewnie swietna zabawa:)

No właśnie. Na taką zabawę to ja nie mam czasu :-(
Zna ktoś gdzieś w śródmieściu Warszawy sklep z Lenthericiem?

Krycha

1. Data: 2002-12-17 13:58:02

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ondraszek" <s...@W...fm> napisał w wiadomości
> A w Krakowie to gdzie zapuścić żurawia, może ktoś ma jakieś przybliżone
> namiary
> Ondraszek

Ja widzialam w kamieniu na Brackiej, w Firlicie.

Kaska

Intymne pytanie!!!
podziekowania dla xanki
babrajaca sie dziurka w uchu