Puder w kamieniu

1. Data: 2002-12-17 17:01:02

Temat: Odp: Puder w kamieniu
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atmmit$2r5$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A ja sie podpisuje obydwoma rekami!
> Ma mnnostwo kolorow, w tym dwa transparentne (wiem ze to dziwne, ale jest
> transparentny dla jasnej i dla ciemnej skory).

Właśnie trzy dni temu zakupiłam puderek z Lentherica. Oczywiście z
polecenia dziewczyn z grupy.Dostępnych odcieni nawet w sklepie nie oglądałam
bo podobno najlepsze sa Translucent 26 i misty beige 08. Byłabym ci naprawdę
wdzięczna jak byś mnie poinformowała jakie numerki noszą te dwa
transparentne(albo tylko do ciemnej karnacji bo taka właśnie mam).One sa w
kamieniu?
Swietny jest ten puderek, kolor też(mam 08), ale chetnie zakupię inne.
Niesłyszałam nigdy o tranparentnym specjalnie do ciemnej karnacji. Super,
czegoś takiego szukam.
Czekam na odpowiedź Kasiu.

Anka

1. Data: 2002-12-18 07:59:20

Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atnae3$8pk$...@n...tpi.pl...

> Ja widzialam w kamieniu na Brackiej, w Firlicie.
>
> Kaska

na Brackiej, w Firlicie, w Krakowie?
No to ja zgłupiałam, gdzie na Brackiej jest taki sklep?
Pracuje niedaleko i nic o nim nie wiem, to skandal :)
no więc gdzie na tej Brackiej
czekam na odpowiedz
Ondraszek

1. Data: 2002-12-18 08:49:38

Temat: Re: Puder w kamieniu
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ondraszek" <s...@W...fm> napisał w wiadomości
> na Brackiej, w Firlicie, w Krakowie?
> No to ja zgłupiałam, gdzie na Brackiej jest taki sklep?
> Pracuje niedaleko i nic o nim nie wiem, to skandal :)
> [...]

Jezuuuu...
znowu sie pomylilam, prosze o wybaczenie:((((
Ostatnio tez kogos niechcacy wprowadzilam w blad.
Mialam na mysli Florianska:)))

Sorry, zaczynam plesc co mi slina na jezyk przyniesie:)

Kaska

1. Data: 2002-12-18 08:52:29

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wdzięczna jak byś mnie poinformowała jakie numerki noszą te dwa
> transparentne(albo tylko do ciemnej karnacji bo taka właśnie mam).One sa w

W kamieniu
Dla jasnej cery- translucent 06, ciemniejszy - translucent 26:)
Czyli juz na niego patrzylas:)

> Swietny jest ten puderek, kolor też(mam 08), ale chetnie zakupię inne.

A jak zapach?
Bo ja umieram od niego, nie podoba mi sie i juz:)

Kaska

1. Data: 2002-12-18 08:58:47

Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atpco0$1hc$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Ostatnio tez kogos niechcacy wprowadzilam w blad.
> Mialam na mysli Florianska:)))
>
> Sorry, zaczynam plesc co mi slina na jezyk przyniesie:)

Szkoda, że to pomyłka :(, bo juz myślałam, że coś nowego
pozdrawiam
Ondraszek

1. Data: 2002-12-18 09:00:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla jasnej cery- translucent 06, ciemniejszy - translucent 26:)
> Czyli juz na niego patrzylas:)

Tak, potwierdzam, ja mam ten 06 i jest jasniutki, ale nie jakas maka. Bardzo
ladnie wyglada. Mialam Misty Beige (08 chyba?), ale dla jasnej skory byl za
ciemny. :)
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-18 09:01:54

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atpct7$2kf$...@n...tpi.pl...

> Dla jasnej cery- translucent 06, ciemniejszy - translucent 26:)
> Czyli juz na niego patrzylas:)

No to świetnie. Tak oglądałam go w sklepie ale babka powiedziała mi że to
jest kolor do cery typowo porcelanowej i na pewno się dla mnie nie
nadaje.Więc pójdę do niej i powiem jej parę słów. I oczywiście kupię ten
puder.
> A jak zapach?
> Bo ja umieram od niego, nie podoba mi sie i juz:)
Prze dokoaniem zakupu widziałam w postach że z zapachem jest pół na pół.
Niektórym dziewczynom się podobał, inne ostrzegały przed nim.
Mnie się naprawde podoba.Koleżance mojej też. Tak więc nie tylko ja jestem
jakaś dziwna jeśli chodzi o gusta zapachowe :))))

Dzięki Kasiu

Anka

1. Data: 2002-12-18 09:12:32

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest kolor do cery typowo porcelanowej i na pewno się dla mnie nie
> nadaje.Więc pójdę do niej i powiem jej parę słów. I oczywiście kupię ten

Nie no, poczekaj:)
Ja takie informacje tez mam od pani ze sklepu, niekoniecznie twoja musi sie
mylic:)
Ale uwierzylam jej bo Translucent po anglielsku znaczy przejrzysty,
przezroczysty.

> [...]
> Mnie się naprawde podoba.Koleżance mojej też. Tak więc nie tylko ja jestem
> jakaś dziwna jeśli chodzi o gusta zapachowe :))))

No ja zmusilam do wachania tego pudru dziewczyny na naszym spotkaniu:)
I tez bylo pol na pol - Hanus i ja nie lubimy go, a Kropelka i Kvenmadur -
owszem:)
Kaska

1. Data: 2002-12-18 14:04:06

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
| A jak zapach?
| Bo ja umieram od niego, nie podoba mi sie i juz:)

Ja kupiłam bez wąchania :) Później przeraziłam się, że nie będę mogła go
używać przez ten zapach ale szybko się przyzwyczailam i prawie wcale go nie
zauważam.
Kaśka

:: GG 479334 ::

Intymne pytanie!!!