Pustaki styropianowe - jaka cena?

1. Data: 2012-11-02 23:32:23

Temat: Pustaki styropianowe - jaka cena?
Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jaka jest cena pustakow styropianowych? Szukam w necie ale nie ma
prawie wcale ofert. Chcialbym sobie postawic na chwile niewielka pol-
scianke dzialowa i zastanawiam sie, czy takie pustaki zdalyby egzamin.

pozdr
Piotr

2. Data: 2012-11-03 10:42:31

Temat: Re: Pustaki styropianowe - jaka cena?
Od: mk <2...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomoże?
http://thermomur.neostrada.pl/cennik.pdf

3. Data: 2012-11-03 23:16:05

Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. O to mniej wiecej chodzi.

pozdr
Piotr

4. Data: 2012-11-04 17:11:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Molski wrote:
> [...]
> prawie wcale ofert. Chcialbym sobie postawic na chwile niewielka pol-
> scianke dzialowa i zastanawiam sie, czy takie pustaki zdalyby egzamin.

jak scianke dzialowa to raczej z bloczków gipsowych :)

promonta sie to nazywa

5. Data: 2012-11-05 21:20:37

Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 18:11, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> jak scianke dzialowa to raczej z bloczk w gipsowych :)
> promonta sie to nazywa
Dzieki, fajna sprawa.

Pomysl jest taki, zeby postawic na miesiac-dwa scianke dzialowa, potem
moc ja rozebrac i przeniesc w inne miejsce w innym ksztalcie.
Najlepiej sprawdzilyby sie powiekszone 15-20 razy klocki lego ;)

pozdr
Piotr

6. Data: 2012-11-05 21:37:45

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Molski wrote:

> [...]
> moc ja rozebrac i przeniesc w inne miejsce w innym ksztalcie.
> Najlepiej sprawdzilyby sie powiekszone 15-20 razy klocki lego ;)

to moze GK zbudowac...

lekkie tanie latwe do przeróbki.

7. Data: 2012-11-06 11:32:46

Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 22:37, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> to moze GK zbudowac...

Nawet ze trzy-cztery razy bralem udzial w stawianiu takich scianek. W
sumie OK, ale bardziej chodzi o cos w stylu klockow.

pozdr
Piotr

We got your free poontang right here
Porn Addict Ralph P. Decker (Holiday Hill Marina - Edgewater, MD)
pomocy w dobraniu muszli
problem z piecem
zgubiony klucz biurka -pomóżcie