PuszKKKa news i cieciorka czosnkowa[p]

1. Data: 2002-11-23 11:46:17

Temat: PuszKKKa news i cieciorka czosnkowa[p]
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu w PuszCCCe w wyszukiwarce zaawansowanej
(http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3) nie działało wybieranie
składników, których miało nie być w wyszukanych przepisach. A wszystko
przez to, że zbytnio obciążało to bazę danych i musiałam uprościć
wyszukiwanie. Dziś zoptymalizowałam wyszukiwarkę, także mam nadzieję że
wilk będzie syty i owca cała - wyszyukiwarka będzie działać jak za dawnych
czasów nie powodując przy tym zbytniego obciążenia bazy. Owocnego szukania
:)

a zeby nie bylo ze ot to jeden z nowych przepisow:

cieciorka czosnkowa
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2880

"Donna Hay jest swietna. Mozna korzystac z jej przepisow nie umiejac
gotowac. Duzo mozna przygotowac dla niespodziewanych gosci korzystajac z
zapasow.
Podam wiecej przepisow - szczegolnie "short order"."

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: wegańska
Kategoria: dania gorące
Skala trudności: *
Czas przygotowania: 15 min
Proporcje podane dla 3osób.

Składniki:
3 lyzki oliwy,
2 pory cienko pokrojone,
1 lyzka otartej skorki z cytryny
3 zabki czosnku pokrojone w plasterki
duza puszka cieciorki (ok.600g)
natka pietruszki

Przepis:
Podgrzac oliwe. Smazyc pora na zloto i lekko chrupiaco ze skorka cytryny
(ok.8min). Dodac czosnek (1 min). Wrzucic cieciorke na 5 min - tak zeby sie
ugrzala w srodku.
I gotowe!
Na wydaniu (fajne okreslenie) posypac natka.

Wskazówki i uwagi:
Ja podaje to cudo na sposob wloski czyli z makaronem. Moj maz zyczy sobie
jeszcze kure do towarzystwa.
Mozna zaostrzyc smak dodajac pieprz cytrynowy.

Nadesłał(a): mara.p [m...@s...ca] , dnia: 2002-11-22
Źródło: Donna Hay "Cooking from the pantry"

pozdr. i smacznego
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl