Pyroliza

1. Data: 2004-11-17 10:08:44

Temat: Pyroliza
Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jest cos takiego, co nazywa sie w piekarnikach AEG pyroliza (u innych pewnie
inaczej). Generalnie chodzi o wypalanie resztek tluszczu w piekarniku.
Czy jest to tylko bajer czy faktycznie uzywa sie tego typu wynalazkow i
dzialaja tak jak powinny ???

Pozdrawiam
Lucasdm

1. Data: 2004-11-17 11:28:40

Temat: Re: Pyroliza
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pewnie
> inaczej). Generalnie chodzi o wypalanie resztek tluszczu w piekarniku.

Tak. to bajer. Kosztem duzego zuzycia prądu uzyskujessz efekt jak po
dokladnym umyciu piekarnika plynem do
grilla.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-17 23:50:02

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5"

> Tak. to bajer. Kosztem duzego zuzycia prądu uzyskujessz efekt jak po
> dokladnym umyciu piekarnika plynem do
> grilla.

alb o i nie - bo np tesciowa zapaskudzila tak ze pyroliza nie pomaga:-(

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

1. Data: 2004-11-18 14:16:55

Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> alb o i nie - bo np tesciowa zapaskudzila tak ze pyroliza nie pomaga:-(

Moja żonka sie napalila na ta Pyrolize i nie moge jej tego wybic z glowy ;-(

Pozdrowienia
Lucasdm

1. Data: 2004-11-18 14:37:56

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucasdm"

> Moja żonka sie napalila na ta Pyrolize i nie moge jej tego wybic z glowy
;-(

jak twoja mama nie bedzie uzywac:-P to czemu nie - do czasu jak nikt nie
tykal oprocz mnie piekarnika bylo extra a pozniej upiekla pare kurczakow i
innych paskudztw bez zawijania - i ja mam amice i dzownilam do amici i
powiedzieli ze jak juz tak zapaskudzone to moze kiedys sie w koncu samo
wypali - ale minal prawie rok i nie wypala sie:-)

podslac ci fotki?;-) dramat! wyglada jak 100 letni piekarnik uzywany przez
najgorszych flejtuchow:-(
emalie bym umyla a tego - nie wiem czym i pewnie niczym...

1. Data: 2004-11-18 17:06:02

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> podslac ci fotki?;-) dramat! wyglada jak 100 letni piekarnik uzywany przez
> najgorszych flejtuchow:-(
> emalie bym umyla a tego - nie wiem czym i pewnie niczym...

Srodek do grilla np Grillpol usunie wszystko. W rekawiczkach - bo to zasada
14 pH.

1. Data: 2004-11-18 17:40:22

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5"

> Srodek do grilla np Grillpol usunie wszystko. W rekawiczkach - bo to
zasada
> 14 pH.

to jest takie szorstkie:-)

1. Data: 2004-11-18 19:26:12

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lesio5"

> zasada
>
> to jest takie szorstkie:-)

Rozgrzej piekarnik do 50C i myj plynem do grilla kilkakrotnie. Zejdzie.

1. Data: 2004-11-19 06:50:24

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzieli ze jak juz tak zapaskudzone to moze kiedys sie w koncu samo
> wypali - ale minal prawie rok i nie wypala sie:-)

Amika nie ma w ofercie pyrolizy tylko wkłady katalityczne, różnica polega
natym, że wkłady trzeba co jakiś czas wymieniac natomiast pyroliza działa
przy tem 500 stopni celsjusza.
kiedyś róznica ceny miedzy piekarnikiem z i bez pyrolizy była 1000zł dzisiaj
AEG ma pyrolizę za dodatkowe 100zł i przy takiej cenie uważam, że warto sie
na nią skusuć

> ania
> www.aem.pl GG: 1145538
> osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

pozdrawiam
Artur

1. Data: 2004-11-19 07:43:19

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artly"

> Amika nie ma w ofercie pyrolizy tylko wkłady katalityczne, różnica polega
> natym, że wkłady trzeba co jakiś czas wymieniac natomiast pyroliza działa
> przy tem 500 stopni celsjusza.

no to teraz zabiles mi klina:-(
a jesli to nie jest ta pyroliza tylko inne - to czemu laska z ich infolinii
serwisowej twierdzila ze jest a do tego - jesli to wklady katalityczne to
jak je wymienic? razem z calym piekrnikiem? bo nie wiedze inne mozliwosci -
wlasnie ja ogladalam od srodka:-)

ja sie na gotowaniu nie znam - na motoryzacji ok
to jak juz jestemy przy tej amice - co z nia zrobic? bo na razie nie mam w
planach wymiany kuchni:-) moze za rok dwa - a sprzet ktory mam - nabylam
razem z kuchnia i nawet nie wiem co to za model

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

Okap BOSH DKE645H - poszukuje szczesliwych (i nie tylko) uzytkownikow
ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
FachowiecTapeta natryskowa/slask/
Jak dogadac sie ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
Oświetlenie halogenowe - czy przewód wytrzyma