Pyszny biały ser.

31. Data: 2017-05-18 18:19:10

Temat: Re: [OT] Re: Pyszny biały ser.
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 17:27, Ikselka pisze:

> Noooo, przecież nie byle komu, tylko tym, którzy już tam dzieciom buzie
> myją.

Niektórych małe dzieci myją się w umywalce. :D
Ja takich potworów nie widziałem, dotąd kilkulatki przeze mnie widywane
mierzą tylko ok 1 m. I takie dzieci bardzo chętnie myją się w bidecie,
wysokość im pasuje. Nic nie poradzę, w mojej rodzinie przedszkolaki nie
mają półtora metra wzrostu. W przeciwieństwie... ;)

> Niech pójdą żtp. na całość, za ciosem, przecierając szlaki tym, którzy na
> razie jednak skromnie tylko te cztery.

Może najpierw niech zaczną korzystać z bidetu.
Jeśli będą wiedziały, co to bidet, to pewnie nie będą miały żadnych
wątpliwości do czego można go wykorzystać. Nie będą się wygłupiać
proponowaniem zmywania i mycia jednocześnie.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

32. Data: 2017-05-18 18:19:55

Temat: Re: Pyszny biały ser.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Istnieją jeszcze sitka różnej wielkości. Można się obyć bez szmatek.

Do czytających: nie można. Na sitku to sobie można twaróg odcedzić i łyżką
go potem jeść, a nie ser prasowany.

33. Data: 2017-05-18 18:22:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:
> Nie będą się wygłupiać
> proponowaniem zmywania i mycia jednocześnie.

Ważne, komu się to proponuje. Mówię ci, idź za ciosem! //żeby nie
powiedzieć klockiem... :->

34. Data: 2017-05-18 18:44:27

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 18:22, Ikselka pisze:

> Ważne, komu się to proponuje. Mówię ci, idź za ciosem! //żeby nie
> powiedzieć klockiem... :->

To ostatnie zdanie dobitnie pokazuje, że nie masz najmniejszego pojęcia
o czym piszesz.
No dobra, teraz wprost: jeśli TY, tak - właśnie ty, nie wiesz co to
bidet, to nie wygłupiaj się doradzaniem zastosowania. Jeśli chcesz
zabierać głos, to najpierw chociaż obejrzyj sobie zdjęcie bidetu!
Do tej pory wykazałaś się wyjątkową niewiedzą i do tego wplatałaś jakieś
brednie o higienie, o swoim pojmowaniu higieny. Nie ośmieszaj się już,
"wstydu oszczędź".
Jeśli kiedyś zdarzy ci się obejrzeć sobie bidet na żywo, z bliska, być
może zrozumiesz skalę śmieszności swych wypowiedzi tutaj.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

35. Data: 2017-05-18 19:06:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> To ostatnie zdanie dobitnie pokazuje, że nie masz najmniejszego pojęcia
> o czym piszesz.
> No dobra, teraz wprost: jeśli TY, tak - właśnie ty, nie wiesz co to
> bidet,

Jeśli.

> to nie wygłupiaj się doradzaniem zastosowania.

No ale MUSZĘ! Przecież ty myjesz w nim dzieci - ja zaś używam go tuż po
użyciu papieru toaletowego, który przeznaczony jest tylko do wstępnego
usuwania tego, za czym masz podążać.
To które z nas właściwie go używa???

> [...]
> Jeśli kiedyś zdarzy ci się obejrzeć sobie bidet na żywo, z bliska, być
> może zrozumiesz skalę śmieszności swych wypowiedzi tutaj.

Już idę do łazienki. Z jak bliska mam patrzeć, żeby mnie olśniło?
Nie każesz mi umyć sobie w nim buzi, mam nadzieję?

36. Data: 2017-05-18 20:51:19

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 19:06, Ikselka pisze:

> Już idę do łazienki. Z jak bliska mam patrzeć, żeby mnie olśniło?

Nie wysilaj się. Przecież nie masz bidetu. Gdybyś miała, to nie
pisałabyś takich dziwnych rzeczy wcześniej.
A już całkiem rozwalające było twoje wspominanie o higienie. Tak, jakby
mycie przez dziecko rąk i buzi w bidecie mogłoby być na bakier z higieną. :D

> Nie każesz mi umyć sobie w nim buzi, mam nadzieję?

Byłoby to trochę niewygodne, nie ta wysokość. Ale dla dzieci jest
akurat. Podobnie jak dla mnie do mycia nóg.
Jeśli kiedykolwiek będziesz miała do czynienia z bidetem, zrozumiesz o
czym piszę.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

37. Data: 2017-05-18 21:24:16

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 12:02, Ikselka pisze:
> [...]
> półmisku wyłożonym kilkoma warstwami papierowego ręcznika, przykrywam folią
> spożywczą i umieszczam w lodówce na noc. Rano wyjmuję ser z chusty - i jem
> na śniadanie, najchętniej grubo obłożony jogurtem greckim i powidłami, a
> MŚK zamiast powideł preferuje posiekaną cebulę lub szczypior.
> Taki domowy ser jest tylko lekko kwaśny, ma kremową konsystencję i jest
> bardzo łatwy do zrobienia. Warto.
>
> Z 4 litrów mleka otrzymuję około pół kg sera, który trzymany w lodówce jest
> dobry i smaczny ponad tydzień ( tylko raz tyle stał) i nic się z nim nie

Za dużo wyparzania: garnek, sito, szmata i jeszcze zlew.

38. Data: 2017-05-18 21:40:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Za dużo wyparzania: garnek, sito, szmata i jeszcze zlew.

Za dużo tłumaczenia - i tak nie pojmiesz, a tym bardziej nie zrobisz.

39. Data: 2017-05-18 21:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Tak, jakby
> mycie przez dziecko rąk i buzi w bidecie mogłoby być na bakier z higieną. :D

No comment.

40. Data: 2017-05-18 21:56:03

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 21:41, Ikselka pisze:

> No comment.

Cały czas to samo - dziwne, niczym nie poparte stwierdzenia.
Czyżbyś uważała, że mycie się dziecka w bidecie jest niehigieniczne?
Jak widać, jakiekolwiek uzasadnienie przerasta cię zdecydowanie.
Po raz kolejny: przypuszczam, że jeśli uda ci się obejrzeć z bliska
bidet, przyznasz jaki śmieszne rzeczy wypisywałaś.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))
Gołąbki w liściach botwinki
Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym