Pyszny biały ser.

41. Data: 2017-05-18 22:10:52

Temat: Re: [OT] Re: Pyszny biały ser.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:
> Czyżbyś uważała, że mycie się dziecka w bidecie jest niehigieniczne?

No comment.

42. Data: 2017-05-18 22:12:38

Temat: Re: Pyszny biały ser.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Taki domowy ser jest tylko lekko kwaśny, ma kremową konsystencję i jest
> bardzo łatwy do zrobienia. Warto.

https://images81.fotosik.pl/580/cc4ae5885ffaf214med.
jpg

:-)

43. Data: 2017-05-18 22:22:30

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 22:10, Ikselka pisze:

> No comment.

Naprawdę przerasta cię odpowiedź na takie proste pytanie?
Musisz być zatem baaaardzo ograniczona.
No comment.

Ale jak pisałem wielokrotnie, jeśli kiedykolwiek będziesz miała do
czynienia z bidetem, zrozumiesz śmieszność swoich wypowiedzi.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

44. Data: 2017-05-18 22:31:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2017-05-18 22:56:32

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 22:31, Ikselka pisze:

> No comment.

Muszę przyznać, że pomyliłem się pisząc "zrozumiesz".
Wydawało mi się, że mimo wszystko nie będziesz chciała zrobić z siebie
kompletnego tumana.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

46. Data: 2017-05-18 23:33:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 16:03, Ikselka pisze:

> A ma kremowe grudki śmietany na przekroju i nie cieknie z niego jak z
> namoczone gąbki?

Jest dokładnie taki, jaki _mnie_ odpowiada. I nic nie cieknie.

> Więc ja wolę sama zrobić.

Proszę bardzo.

Ewa

47. Data: 2017-05-18 23:38:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 18:19, Akarm pisze:

> Niektórych małe dzieci myją się w umywalce. :D

O! Widzę, że chcesz koniecznie podgrzać starego flejma i nawet Ci się
udaje. ;)

Dla równowagi dodam, że ja - o zgrozo! - myję dziecku pupę w umywalce.
Nie wiem, co na to higiena, ale mój kręgosłup jest z tego powodu bardzo
zadowolony.

Ewa

48. Data: 2017-05-18 23:39:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Jest dokładnie taki, jaki _mnie_ odpowiada. I nic nie cieknie.

> Proszę bardzo.

Wypada tylko się podzielić informacją, gdzie kupujesz. Chętnie się
przekonam.

49. Data: 2017-05-18 23:45:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> Dla równowagi dodam, że ja - o zgrozo! - myję dziecku pupę w umywalce.
> Nie wiem, co na to higiena, ale mój kręgosłup jest z tego powodu bardzo

Też myłam NIEMOWLĘTOM pupy pod kranem (nie w umywalce dosłownie) i nie
uważam tego za nic zdrożnego higienicznie, biorąc pod uwagę florę
bakteryjną niemowlaka. Więc Cię nie potępię. Jednak swojej pupy tam byś
raczej nie myła (pomijam wykonalność) właśnie ze względu na dziecko (i
dobro innych użytkowników), czyż nie?
I oto wracamy na właściwą drogę dyskusji.

50. Data: 2017-05-19 00:03:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisał:

> Dla równowagi dodam, że ja - o zgrozo! - myję dziecku pupę w umywalce.
> Nie wiem, co na to higiena, ale mój kręgosłup jest z tego powodu bardzo
> zadowolony.

Ciekawe też, gdzie swoje cztery litery myją ci, co bidetu nie mają.
Jeśli wiedzą co to higienia, to nie powinni myć wcale. Przynajmniej
do czasu, aż im dzieci nie urosną. Bo przecież nie zrobią tego w tym
samym miejscu, gdzie dziecię może myć buzię!

Jarek

--
Janek i Ala myją się. Oni myją się sami. Zosia nie myje się sama.
Zosię umyje mamusia. Już niesie dla niej wodę.

Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))
Gołąbki w liściach botwinki
Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym