Pyszny biały ser.

51. Data: 2017-05-19 00:57:38

Temat: Re: [OT] Re: Pyszny biały ser.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski .

> Ciekawe też, gdzie swoje cztery litery myją ci, co bidetu nie mają.
> Jeśli wiedzą co to higienia, to nie powinni myć wcale.

Kiedy go nie mieli, korzystali z bidetty. Z wielkim powodzeniem. Będzie
jakieś 20 lat. A wcześniej całe lata ze zwykłej " słuchawki" baterii
wannowej, z odpowiednio długim wężem. Dawali radę.
Teraz myślą, że bidet nie jest im taki konieczny - wystarczyła bidetta, bo
nie trzeba było się przemieszczać po skorzystaniu z WC.

52. Data: 2017-05-19 01:00:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Teraz myślą, że bidet nie jest im taki konieczny - wystarczyła bidetta, bo
> nie trzeba było się przemieszczać po skorzystaniu z WC.

A i miejsca w łazience było więcej - więc stąd bidet tak kusił. Błędne
koło.

53. Data: 2017-05-19 01:09:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe też, gdzie swoje cztery litery myją ci, co bidetu nie mają.
> Jeśli wiedzą co to higienia, to nie powinni myć wcale. Przynajmniej
> do czasu, aż im dzieci nie urosną. Bo przecież nie zrobią tego w tym
> samym miejscu, gdzie dziecię może myć buzię!

:-)

54. Data: 2017-05-19 02:02:34

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do czasu, aż im dzieci nie urosną. Bo przecież nie zrobią tego w tym
> samym miejscu, gdzie dziecię może myć buzię!

Są ludzie, którzy cali (nie zostawiając swoich czterech liter gdzieś z
boku) zanurzają się w wannie, są też tacy, którzy cali (fuj!) wchodzą
pod prysznic, a nawet tacy, którzy zanurzają się razem ze swoimi
czterema literami w publicznych basenach!
Słyszałem też o takich, którzy (o zgrozo!) w umywalce myją ręce po
skorzystaniu z toalety. To się w zapewne nie mieści w rozumieniu podstaw
higieny przez niektórych. :D

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

55. Data: 2017-05-19 06:40:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> Słyszałem też o takich, którzy (o zgrozo!) w umywalce myją ręce po
> skorzystaniu z toalety. To się w zapewne nie mieści w rozumieniu podstaw

Są ludzie, którzy przed kąpielą w wannie najpierw rutynowo myją czwórkę i
nogi, chociaż czwórkę przecież i tak myją po każdym skorzystaniu z WC.
Na basen idą po kąpieli i jeszcze tam najpierw idą pod prysznic - ale oni
są naiwni i myślą, że wszyscy tak robią.

Ty rzeczywiście włazisz do wanny i basenu z brudnym... ???
Pomijam już twoje upodobanie do kąpieli we własnym rozpuszczonym..., ale
znowu wychodzi na to, że mam rację, że tak strasznie brzydzę się chodzić na
basen...
I popiera mnie w tym mój dermatolog - też nie chodzi. Mówi, że lepiej,
żebym zbyt dokładnie nie wiedziała, dlaczego (prócz znanego zagrożenia
grzybicą) nie należy chodzić na basen. No ale nietrudno się pewnych rzeczy
domyślić, kiedy porozmawia się z tobą...

56. Data: 2017-05-19 06:44:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Widzę, że chcesz koniecznie podgrzać starego flejma i nawet Ci się
> udaje. ;)

A ziemniaki w brodziku.

those were the days...

---
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
AVG.
http://www.avg.com

57. Data: 2017-05-19 06:59:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-05-19 00:03, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> do czasu, aż im dzieci nie urosną. Bo przecież nie zrobią tego w tym
> samym miejscu, gdzie dziecię może myć buzię!

W zmywarce.

---

58. Data: 2017-05-19 07:22:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-05-19 00:03, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> W zmywarce.

To tylko qry - innym kręgosłup wtedy nawala.

59. Data: 2017-05-19 10:13:04

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-19 o 06:40, Ikselka pisze:

> [...]
> grzybicą) nie należy chodzić na basen. No ale nietrudno się pewnych rzeczy
> domyślić, kiedy porozmawia się z tobą...

Pogodzę szanownych adwersarzy:
Istnieje taka klapa na sedes 2w1
Bez przeszkód można dokonać defekacji a potem posłuchać dobrej
relaksacyjnej muzyki podczas higienizacji..
http://bidety.pl/bidety-i-toalety/details/30/luksuso
wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1
pozdr
Stefan

60. Data: 2017-05-19 10:49:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> relaksacyjnej muzyki podczas higienizacji..
> http://bidety.pl/bidety-i-toalety/details/30/luksuso
wy-bidet-elektroniczny-q-7700-z-pilotem#tab=1

Znamy. Nie kupimy, bo z takiej elektroniki ukryta kamerka może cyknąć
nagranie i do neta wysłać dla hakera - i będzie straszny zonk 33333333-D

Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))
Gołąbki w liściach botwinki
Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym