Pyszny biały ser - cz. 2

11. Data: 2017-05-22 12:07:05

Temat: Re: Pyszny biały ser - cz. 2
Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 08:32, Ikselka pisze:

> U ciebie w otoczeniu wyrażanie "odmiennego zdania" to głównie obrażanie?
> Współczuję środowiska, ale nie pomogę. Musisz to sam przepracować. Łaskawie
> spieprzaj.

Jesteś prosta i do tego chamska kobieta. Usenet nie jest twoją
własnością i równie dobrze sama możesz spieprzać.

12. Data: 2017-05-22 12:14:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jingiel <x...@x...xx> wrote:

> Jesteś prosta i do tego chamska kobieta. Usenet nie jest twoją
> własnością i równie dobrze sama możesz spieprzać.

Nie chodzi tu o Usenet, tylko o wypowiadanie się DO MNIE bezpośrednio:
spieprzaj.

13. Data: 2017-05-22 14:59:21

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 12:14, Ikselka pisze:

> Nie chodzi tu o Usenet, tylko o wypowiadanie się DO MNIE bezpośrednio:
> spieprzaj.

Kulturą nie grzeszysz.

14. Data: 2017-05-22 15:34:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcesz to jej nie czytaj, ale ona prawo to tu pisać , bo na temat.
Owszem , możesz mieć swoje zdanie i mieć gdzieś domowe robienie sera, bo po
prostu za wiele roboty, albo są inne łatwiejsze wersje sera gdy robisz ser
tylko po to by coś tam się nie zmarnowało,
ale ona może sobie ser robić tak właśnie i rozpisywać się o tym.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2017-05-22 16:31:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> tylko po to by coś tam się nie zmarnowało,
> ale ona może sobie ser robić tak właśnie i rozpisywać się o tym.

Otóż to. Ujęłaś to jak trzeba.

16. Data: 2017-05-22 17:57:55

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 00:34, Ikselka pisze:

> Zanim napiszesz kolejną bzdurę, poczytaj, o czym chcesz mówić.

Raczej o czym nie chcę.

17. Data: 2017-05-23 10:05:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
re/_Public/29/024/29024567.pdf

> [...]
>
> Mało tego! Dwa czy trzy razy miałam za mało mleka, więc całość ukwasiłam, a
> zamiast porcji wrzącego słodkiego - wlałam wrzątek! Ser też był bardzo
> smaczny :-)
>
> Warto robić domowy biały ser tymi sposobami. Żaden kupny nie ma tego smaku
> i konsystencji, żaden kupny tak świetnie nie nadaje się na świąteczną
> paschę, sernik - nie mówiąc już, że małe dzieci w miarę chęci i możliwości
> mam, powinny jeść domowy ser, nie pochodzący z masowej produkcji, o której
> naprawdę lepiej nie wiedzieć, jak w praktyce wygląda.

A wygląda z zewnątrz oczywiście wspaniale! - te kilometry błyszczacych,
poplątanych rur, te śliczne zaworki, te piękne nowoczesne pompy i
instalacje filtrujące, zbiorniki, w których ścianach można przeglądając się
zrobić makijaż.
Może jednak warto czasem uzmysłowić sobie, jak wygląda sprawa od środka -
jak wyglada czyszczenie tego labiryntu?
Kamień mleczny i płukanie agresywną tzw. chemią. Tony specjalistycznych i
preparatów przepuszczane przez instalacje. A efekt? - a to już trzeba
byłoby rozciąć taką rurkę i zajrzeć. Podejrzewam, że widok byłby nieciekawy
i zupełnie różny od tego, czego można się spodziewać na podstawie
zewnętrznej, lustrzanej warstwy.
I cóż z tego, że może i pozabijane są tam bakterie. Nie ma możliwości, żeby
nie pozostawały tam cząstki zdenaturowanego i wysyconego chemią białka,
które zmieszane z mlekiem trafia do wyrobów mleczarskich.

Jeśli ktoś ma wannę z hydromasażem i bajerami, nie radzę zbyt dokładnie
sprawdzać, jak naprawdę wygląda to od środka, pomimo stosowania tzw. chemii
czyszczącej. Było o tym niedawno w pl.rec.dom.

18. Data: 2017-05-23 14:02:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Raczej o czym nie chcę.

Więc przestań się katować po prostu.

19. Data: 2017-05-24 05:16:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message

> Jesteś prosta i do tego chamska kobieta. Usenet nie jest twoją własnością
> i równie dobrze sama możesz spieprzać.

Ta prosta i chamska kobieta wciąż znajduje tu ludzi którzy zniżają
się do jej prostackiego i chamskiego poziomu i z nią rozmawia...
Po co miałaby stąd odchodzić skoro tu zapewniacie jej rozrywkę
w jej nudnym życiu prywatnym w którym nie doznaje innej satysfakcji?

20. Data: 2017-05-24 05:18:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

re/_Public/29/024/29024567.pdf

> Przewidziano 8 części o serze.
> A jak ktoś będzie mącił czy wygibasy nie na temat uprawiał,
> to będzie 12 odcinków.

:-))))

Zdaje się spowodowałeś swoją wypowiedzią ze 2-3 dodatkowe
odcinki tej nudnej telenoweli o niewolnicy Ikselce... robiącej ser :-)

W kwestii sera.
Pyszny biały ser.
Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))