Pyszny sos do salaty

11. Data: 2017-03-16 13:32:33

Temat: Re: Pyszny sos do salaty
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iertelne-zatrucie-b

> Jeszcze czym innym jest wiara ubogich duchem czytelników różnych "kefirków".
> Wiara w to na przykład, że za śmiertelne zatrucie pokarmowe odpowiedzialna
> może być poczciwa Escherichia coli, której to bakterii całe kilogramy każdy
> człowiek ma w... no mniejsza o to, gdzie ma.

Pod warunkiem że ma ją tylko, wyłącznie i konkretnie tam. Co innego, gdy ma
ją także w krwioobiegu na przykład. Albo w nerkach itp.
http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,es
cherichia-coli--paleczka-okreznicy--bakteria-e--coli
----lagodna-i-grozna,artykul,1644727.html

PS. Współczuję ubóstwa intelektualnego. Nie czytaj już tych kefirków...
Działają na Ciebie ogłupiająco w stopniu zastraszającym. I żenującym.
Smacznej kupy zatem.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

12. Data: 2017-03-16 14:29:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

iertelne-zatrucie-b

> IMO wiara ze ktos mowi coś sensownego i prawdziwego bez weryfikacji już
> sama w sobie jest naiwnościa.

Ależ nikt Ci nie broni weryfikacji. Wystarczy tylko poszukać upraw
prowadzonych np. na glebie nawożonej fekaliami i zjeść ze smakiem taką
sałatę czy narchewkę.
Skoro nie wystarczy Ci weryfikacja w postaci udokumentowanych masowych
zatruć i przypadków śmiertelnych, nie pizostaje Ci nic innego, niż samemu
spróbować.

> A wiara w słowa i przemyslenia Animki... cóz...

Animka niczego nie podaje do wierzenia. Ona po prostu wyciąga wnioski ze
znanych faktów. Ale Ty nie musisz - zjedz czyjąś kupę na sałacie i
udowodnij własną teorię.

> Ale zdaje się ze nasze rózne podejscie do wyszło juz w niegdysiejszej
> rozmowie na temat szczepien przeciwko odrze...

Twój problem.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

13. Data: 2017-03-16 15:41:10

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2017 o 14:29, XL pisze:

> [...]
>
> Animka niczego nie podaje do wierzenia. Ona po prostu wyciąga wnioski ze
> znanych faktów. Ale Ty nie musisz - zjedz czyjąś kupę na sałacie i

Może i by udowodnił?
Miałem sukę, która czasami na spacerze gdzieś pobiegła i wracała
szczęśliwa, ze śmierdzącym gównem (ludzkim) pyskiem.
Skoro natura nakazywała jej obżerać się tymi paskudnymi bakteriami Coli
to coś w tym musi być?
Smacznego:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

14. Data: 2017-03-16 17:06:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek napisał:

> [...]
> szczęśliwa, ze śmierdzącym gównem (ludzkim) pyskiem.
> Skoro natura nakazywała jej obżerać się tymi paskudnymi bakteriami

Kiedyś, nie tak dawno temu, przeszło dziewięćdziesiąt procent
Japończyków miało życie wewnętrzne reprezentowane przez glistę
ludzką (Ascaris lumbricoides hominis). Wynikało to z tradycji
narodowej kraju kwitnącej wiśni, gdzie lud pracowity, praktyczny
i oszczędny zwykł był używać własnych odchodów do użyźniania
warzywnych ogródków.

W Polsce w wielu miejscach nie ma jeszcze kanalizacji komunalnej,
używane są lokalne szamba. Tam w zasadzie można być pewnym, że
Escherichia coli znajdzie się na korzonkach marchewki z ogródka
przydomowego. Czy to powód, by bić na alarm? Nie, choć cieszyć
się też nie ma czym. Czasem pałeczke okrężnicy znajdzie ktoś na
warzywie z produkcji przemysłowej. Co wtedy? O, to już znacznie
poważniejsza sprawa, warta dokładnego zbadania! Chociaż o tym,
że ktoś od tej bakterii umarł na śmierć, to tylko w kefirkach
można przeczytać.

Jarek

PS
A ta suka z ludzkim pyskiem, to jaka rasa?

--
Słuchaj, Rozencwajgowa ma na sprzedaż psa? Czy to jest może łyżew?
Wiesz, ja bym chętnie kupił, bo Hipek bardzo chce mieć łyżwa...

15. Data: 2017-03-16 19:00:48

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> [...]
> Skoro nie wystarczy Ci weryfikacja w postaci udokumentowanych masowych
> zatruć i przypadków śmiertelnych, nie pizostaje Ci nic innego, niż samemu

A wszystko w zwiazku z tym, ze zapytałem o zródło wiadomości?
Hmm...

> Animka niczego nie podaje do wierzenia. Ona po prostu wyciąga wnioski ze
> znanych faktów. Ale Ty nie musisz - zjedz czyjąś kupę na sałacie i
> udowodnij własną teorię.

Która teoria jest moja?

--
Pozdrawia... Budzik

16. Data: 2017-03-16 20:04:16

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jarek
>
> PS
> A ta suka z ludzkim pyskiem, to jaka rasa?

Jaka rasa??? NORDYCKA!!! Psiakrew, odczep się od tego zwierzęcia,
nieszczęście ty moje!

17. Data: 2017-03-16 20:11:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> szczęśliwa, ze śmierdzącym gównem (ludzkim) pyskiem.
> Skoro natura nakazywała jej obżerać się tymi paskudnymi bakteriami Coli

Niczego w tym nie ma poza bardzo typiwym psim atawizmem.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

18. Data: 2017-03-16 20:14:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

iertelne-zatrucie-b

> A wszystko w zwiazku z tym, ze zapytałem o zródło wiadomości?
> Hmm...

W związku z tym, że uważasz mówienie o szkodliwości e.coli za
niezweryfikowane.

> Która teoria jest moja?

No - jakąś pewnie masz, skoro uważasz szkodliwość E.coli za
niezweryfikowaną.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

19. Data: 2017-03-16 20:50:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze czym innym jest wiara ubogich duchem czytelników różnych "kefirków".
> Wiara w to na przykład, że za śmiertelne zatrucie pokarmowe odpowiedzialna
> może być poczciwa Escherichia coli

http://m.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazne/
bakteria-E-coli-jakie-sa-objawy-zatrucia-czym-grozi-
zakazenie_38106.html

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

20. Data: 2017-03-16 23:01:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-16 o 11:23, XL pisze:

> [...]
> pracownik rąk nie umył.
> http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,sm
iertelne-zatrucie-bakteria-e-coli,artykul,1722054.ht

I tak kupuje sie sałatę brudną i w domu trzeba umyć. Jednak jak sałata
jest już przesiaknięta tym g-wnem to i porządne mycie pod kranem nic nie
pomoże.
Najwięcej podobno zarazków coli bylo w salatach zafoliowanych.

--
animka

Drożdże w płatkach
Re: FREE CLASSIFIEDS
Jaki jest pszelicznik papryki ostrej w proszku na świeżą?
Cytryny na ostro?
wieprzowina z Aldi