Pytania dla nauczyciela stazysty

1. Data: 2004-06-24 07:35:24

Temat: Pytania dla nauczyciela stazysty
Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy moglby mi ktos pdac przykladowe pytania zadawane nauczycielom
stazystom podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stopien nauczyciela
kontraktowego?

Pozdrawiam
poe

2. Data: 2004-06-24 07:41:43

Temat: Re: Pytania dla nauczyciela stazysty
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "poe" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Czy moglby mi ktos pdac przykladowe pytania zadawane nauczycielom
> stazystom podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stopien nauczyciela

Mnie pytali ze statutu szkoly, co wynioslam z lekcji hospitowanych, jakie sa
metody nauczania, jakie porazki i jakie sukcesy odnislam w pierwszym roku
pracy, co zamierzam zmienic w przyszlym roku a co swietnie zdalo egzamin, i
cos tam ze szkolen na jakich bylam.
Zycze powodzenia.
pozdrawaim
dominika

3. Data: 2004-06-25 18:01:32

Od: "niuton" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pytano o karte nauczyciela, ilosc przyslugujacego urlopu, proszono mnie
o wygloszenie pieciominutowej przemowy na temat wspólpracy, pracy i rozwoju,
problemów... Spytano mnie tez o statut szkoly.
pozdrawiam
Niuta
> [...]
> Czy moglby mi ktos pdac przykladowe pytania zadawane nauczycielom
> stazystom podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stopien nauczyciela

My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 9504
realizacja programu rozszerzonego - liczba godzin
ocenianie
egzaminy poprawkowe
egzaminy poprawkowe