Pytanie

1. Data: 2003-01-04 09:37:03

Temat: Pytanie
Od: "mojojojo" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja siostra ostatnio ma taki mocny nie wiem jak to nazwac "nerwowy" kaszel,
tzn. jak kaszle to jej wszystko podchodzi i ma taki odruch wymiotny,
spowodowane jest to tym ze musi sie duzo uczyc i jest strasznie
zestresowana, wiec pytanie, czy sa jakies krople, badz tabletki ktore
pomagaja na taki kaszel?
I drugie pytanie od razu, czy sa jakies srodki poprawiajace koncentracje?
Z góry dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam
brat swojej siostry ( w dodatku zestresowanej)

2. Data: 2003-01-04 10:24:31

Temat: Re: Pytanie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jan 2003, mojojojo wrote:

> [...]
> spowodowane jest to tym ze musi sie duzo uczyc i jest strasznie
> zestresowana, wiec pytanie, czy sa jakies krople, badz tabletki ktore

najpierw trzeba zdiagnozowac dlaczego kaszle, poniewaz
przyczyn moze byc wiele - nawet Bordetella pertusis, ktora
wykrylismy ostatnio u doroslej pacjentki przyjetej z
powodu kaszlu do nas na oddzial. U nas jesli jest taka potrzeba
pacjentow z takimi objawami nawet hospitalizujemy celem
obserwacji, diagnozy i potem odpowiedniego leczenia,
wiec nie ma co szukac tabletek na kaszel tylko zglosic
sie do lekarza celem wyjasnienia przyczyny

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

gdzie w Trójmieście kursy masażu ?
Wlosy
co to za choroba?
Pomoc w znalezieniu materialów do pracy o tematyce medycznej____MOGE POMOC___
Czy istenije mozliwosc spilowania zeba ?