Pytanie

1. Data: 2001-04-23 14:15:40

Temat: Pytanie
Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)

Wlasnie napisala do mnie kolezanka,mlodziutka i zostawiona na 3 tygodnie
w domu z dwoma glodnymi mezczyznami i psem;-))Wszelkie obowiazki
oczywiscie spoczely teraz na niej,wlaczajac w to gotowanie..I ma ogromny
problem-jej Ojcu pekl wrzod na zoladku,okolo tygodnia temu,i doslownie
boi sie jesc,a moja kolezanka nie ma pojecia,czym go karmic.W zwiazku z
tym mam pytanie-co powinna gotowac,a czego unikac?Chcialaby jakos
sensownie go karmic,bardzo zeszczuplal.Prosze o pomoc i ewentualne
proste przepisy i z gory dziekuje:)

Tib
--
Róda
mamo pomurz chomik uciekl.

1. Data: 2001-04-23 14:48:00

Temat: Re: Pytanie - wrzody
Od: "Monika Bacinska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
> problem-jej Ojcu pekl wrzod na zoladku,okolo tygodnia temu,i doslownie
> boi sie jesc,a moja kolezanka nie ma pojecia,czym go karmic.W zwiazku z
> tym mam pytanie-co powinna gotowac,a czego unikac?Chcialaby jakos

Na stronie www.kulinaria.pl jest dzial diety, tam jest to opisane bardzo
wyczerpujaco. Duzo jest tez przepisow w starej tradycyjnej ksiazce Kuchnia
Polska (takiej, z ktorej korzystali nasi Rodzice, na pewno ma to w domu),
tam tez jest dzial diety. Sama korzystalam z obu zrodel w marcu b.r bo moj
Tata mial klopoty z Helicobacter (lagodniejsza wersja choroby).

Ogolnie i w skrocie na pewno nie wolno jesc surowizny, przypraw, gazowanych,
wzdymajacych, smazonych.

W ostrym stadium to chyba tylko gotowane kartofelki puree, gotowany indyk,
suchary, slaba owocowa herbata.

:-) Monika

1. Data: 2001-04-23 14:57:30

Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje i juz forwarduje odpowiedz kolezance:)

Tib

Róda
mamo pomurz chomik uciekl.

Gluchy telefon...