Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?

1. Data: 2001-12-25 22:45:53

Temat: Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz: 1.331:

1 zmieni zarowke i wysle wiadomozc na liste dyskusyjna, ze zarowka zostala
zmieniona

14 podzieli sie podobnymi doswiadczeniami ze zmiana zarowek i jak w rozny
sposob mozna zmieniac zarowki

7 wyzle ostrzezenia na temat niebezpieczenstw zwiazanych ze zmiana zarowki

27 wskaze na bledy gramatyczne w postach na temat zmiany zarowki

53 bedzie obwiniac za to programy do sprawdzania pisowni

156 napisze do administratora listy skarzac sie na dyskusje o zmianie
zarowki i jej niestosownozc na tej wlaznie lizcie dyskusyjnej

41 poprawi pisownie w sporach na temat literowek czy bledow gramatycznych

109 wyzle informacje o tym, ze ta lista nie jest o zarowkach i poprosi o
przeniesienie dyskusji na alt.zarowka

203 bedzie sie domagac zaprzestania wysylania krospostingow do grup
alt.gramatyka, alt.pisownia i alt.interpunkcja

111 bedzie bronic prawa wysylania postinow w sprawie zarowek tlumaczac, ze
my wszyscy uzywamy zarowek i z tego powodu dyskusja o nich jest wlazciwa dla
tej listy

306 bedzie dyskutowac nad tym, ktora metoda zmiany zarowki jest najlepsza,
gdzie kupic najlepsze zarowki, jaka marka zarowek jest najlepsza a jakie
marki sa kiepskie

27 wysle adresy URL do miejsc, w ktorych mozna zobaczyc przyklady roznych
zarowek

14 zauwazy, ze podane adresy sa nieprawidlowe i wyzle poprawione adresy

3 napisze o odnosnikach, ktore znalezli odwiedzajac podane adresy

33 zbierze wszystkie dotychczasowe posty wraz z ich naglowkami i podpisami
pod nimi, po czym wysle je z dopiskiem "Popieram"

12 oznajmi, ze zaprzestaja subskrypcji tej listy, poniewaz nie moga zniesc
dyskusji o zmianie zarowki

19 odpowie na postingi "Popieram" dopisujac "Podpieram"

4 zasugeruje, ze warto by stworzyc FAQ dyskusji na temat zmiany zarowek

1 zaproponuje utworzenie nowej grupy alt.zarowka.zmiana

47 stwierdzi, ze nie ma takiej potrzeby, takie dyskusje doskonale leza w
tematyce alt.fizyka.zimna-fuzja

143 zaglosuje za utworzeniem alt.zarowka.zmiana

Autor nieznany....

1. Data: 2001-12-25 22:52:01

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Odpowiedz: 1.331:

Wiesz, za co powiesili Renę? ;-)

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2001-12-26 10:49:37

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, za co powiesili Renę? ;-)

za szyję?

Waldek

1. Data: 2001-12-26 10:55:48

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w wiadomości
> za szyję?

Za opowiadanie starych dowcipów... ;-)

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2001-12-26 12:24:52

Od: "Smorfia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okrutnicy:)))))!!!!!
Ja tylko 2 razy mialam okazje slyszec ( a raczej czytac) ten dowcip zanim
Rena puscila go na grupe! Skąd w Was tyle krwiożerczych instynktów w ten
świąteczny czas:)

--
Pozdrowiam,
Smorfia

1. Data: 2001-12-26 14:51:41

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smorfia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Okrutnicy:)))))!!!!!
> Ja tylko 2 razy mialam okazje slyszec ( a raczej czytac) ten dowcip zanim
> Rena puscila go na grupe!

Zęby to jedną.... :-)

> Skąd w Was tyle krwiożerczych instynktów w ten świąteczny czas:)

To przez tę postną wieczerzę wigilijną. Jak Polak bez mięsa, to zły.
Ale już mi przeszło po kaczusi pieczonej... ;-)

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

Dzieki za jarmuz
wodka finlandia
Jarmurz ... kto wie