Pytanie do Ginekologa - Gynalgin

1. Data: 2004-10-08 22:21:37

Temat: Pytanie do Ginekologa - Gynalgin
Od: "a." <ahasverus/tnij_to/@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pytanie, moja dziewczyna nie zapytała lekarza i mamy problem,

Czy podczas brania Gynalgin'u można kontynuować współżycie - dodam, że
zapisanie tego leku było skutkiem stwierdzenia (z badania cytologicznego)
komórek zapalnych - lekarz nie stwierdził niczego poważnego (rzęsistka
itp.).

Gynalgin jest przez nią przyjmowany wieczorem (na noc).

Bardzo proszę o odpowiedź - nie chcielibyśmy zakłócić leczenia.

Dziękuję A.

2. Data: 2004-10-09 18:05:46

Temat: Re: Pytanie do Ginekologa - Gynalgin
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a." <ahasverus/tnij_to/@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zapisanie tego leku było skutkiem stwierdzenia (z badania cytologicznego)
> komórek zapalnych - lekarz nie stwierdził niczego poważnego (rzęsistka

Nie jestem ginekologiem, ale chyba nie trzeba nim byc, zeby powiedziec Wam,
ze po nocy, kiedy juz wszystko odplynie, mozna uprawiac seks (chociaz ja bym
poczekala, niech sie wytruja zarazki na amen :) ). Poza tym cytologia na
"dwojke" jest normalna u kobiet wspolzyjacych. Mi p. doktor zalecal
ograniczenie cukru w diecie i lakcid, zeby zwiekszyc odpornosc na infekcje.

M.

Problem z żuchwą :/
Guzek
rentgen kręgosłupa - prośba o tłumaczenie :)
polytar liquid
kartoteka w przychodni