Pytanie do dietetyka

1. Data: 2004-05-16 14:38:24

Temat: Pytanie do dietetyka
Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dietetycy zalecaja jesc gotowane mieso, dlaczego wiec nie powinno sie jesc
zup gotowanych na miesie? hmmm nie rozumie tego. Czy ktos wie?

2. Data: 2004-05-17 07:15:02

Temat: Re: Pytanie do dietetyka
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co mi wiadomo to z zupami jest problem bo gotuje się częto kości, a z
nich przenikają do wywaru szkodliwe związki. Sama jestem wegetarianką więc
gotowanego mięsą też specjalnie nie znajduję, ale z kolei inni spece
zalecają np. bulion z kury na wzmocnienie i pewno mają trochę racji bo
niektórym bardzo służy...
agatka
Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dietetycy zalecaja jesc gotowane mieso, dlaczego wiec nie powinno sie jesc
> zup gotowanych na miesie? hmmm nie rozumie tego. Czy ktos wie?

Toksoplazmoza u noworodka (NIE podczas ciazy)
amputacje kończyn
Sucha skóra na żołądziu
zakup leku w niemczech.
co jest dobre dla zębów