Pytanie do dziewczyn / kobiet

1. Data: 2003-02-11 15:44:11

Temat: Pytanie do dziewczyn / kobiet
Od: "arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wasi partnerzy / mezowie/ chlopcy / narzeczeni / ukochani
wysylaja do Was smski? Jak czesto to robia? Czy robia to tylko
wtedy kiedy musza przekazac Wam jakas wiadomosc?
Czy wysylaja Wam milosne smski, ktore sprawic Wam moga
przyjemnosc? Czy rzeczywiscie sprawiaja taka przyjemnosc
i kiedy nie sprawiaja? Czy Wy tez im wysylacie takie smski?
Czy flirtujecie przez smski? Jestem bardzo ciekaw odpowiedzi.

pozdrowionka
arbik

2. Data: 2003-02-11 18:57:13

Temat: Re: Pytanie do dziewczyn / kobiet
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arbi" <a...@N...pl> napisał w

> Czy Wasi partnerzy / mezowie/ chlopcy / narzeczeni / ukochani
> wysylaja do Was smski? Jak czesto to robia?

Tak ... bardzo często ;-)
I bardzo często piszemy sobie króciutkie miłosne karteczki (które
zostawiamy w domu jak nas nie ma albo wkładamy sobie do kieszeni).
I on to robi stanowczo częściej niż ja ...........

Pozdrawiam
MOLNARka

3. Data: 2003-02-11 20:47:49

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> [...]
> zostawiamy w domu jak nas nie ma albo wkładamy sobie do kieszeni).
> I on to robi stanowczo częściej niż ja ...........

My robimy to codzien, do tego mile rozmowy przez gg

Jacek

4. Data: 2003-02-11 21:16:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

piszemy slodkie i mile smsy, zostawiamy karteczki w roznych miejscach w
domu, ja mu ukradkiem wkladam smakolyki do torby, ktore odkrywa w pracy:)
zycie sklada sie z drobnostek:)))

5. Data: 2003-02-12 05:29:28

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arbi" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

> Czy Wasi partnerzy / mezowie/ chlopcy / narzeczeni /
ukochani
> wysylaja do Was smski?

ponieważ jestem mężczyzną, to w imieniu żony, że jej mąż,
czyli ja nie wysyła do niej SMS-ów, ponieważ latem
skradziono jej komórkę i nie dorobiła się nowej, zresztą nie
jest jej potrzebna. Korespondencji pisemnej uzbierały nam
się dwa duże kartony po butach, więc zaprzestaliśmy,
ponieważ skończył nam się papier. Myślę, że z wiekiem formy
okazywania uczuć nabierają innych kształtów i form i
jesteśmy na tym właśnie etapie.
Sokrates

6. Data: 2003-02-12 08:43:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Wasi partnerzy / mezowie/ chlopcy / narzeczeni / ukochani
> wysylaja do Was smski?

Skrajnie rzadko. I jakoś mnie to nie martwi :)
Wybieramy inne formy komunikacji mimo posiadania komórek.
O.

7. Data: 2003-02-12 15:29:13

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh...
a ja mam maly problem...
otoz nie cierpie wysylania smsow a on sie ich stanowczo domaga...
i co mam zrobic?
jak narazie jakos sie przelamuje i cos tam bazgrole...
ale ogolnie to wysylanie smsow nie jest moim ulubionym zajeciem...
pozdrawiam
kasiatoya

8. Data: 2003-02-12 16:01:50

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak narazie jakos sie przelamuje i cos tam bazgrole...
> ale ogolnie to wysylanie smsow nie jest moim ulubionym zajeciem...

Moze wysylac sms z internetu? nie trzeba bawic sie klawiatura telefonu a TZ
bedzie zadowolony :-)
--
Mam(q)a
m...@w...pl g-g 365511

9. Data: 2003-02-13 12:25:56

Od: "arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja mam maly problem...
> otoz nie cierpie wysylania smsow a on sie ich stanowczo domaga...
> i co mam zrobic?

Zastanow sie czy wazniejsze jest to, ze Ty tego nie lubisz
czy tez to, ze osoba, ktora kochasz lubi dostawac smsy?
Milosc to m.in. ciagle ustepowanie drugiej osobie i sprawianie
jej przyjemnosci i radosci. Oczywiscie wzajemnie takze ;)

pozdroofka
arbik

10. Data: 2003-03-31 09:26:05

Od: "aska" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> heh...
> a ja mam maly problem...
> otoz nie cierpie wysylania smsow a on sie ich stanowczo domaga...

Pozbyć się komórki, najprostsze rozwiązanie:)

goście
Krótki poradnik hodowli mężczyzn [ DŁUGIE ]
Jak dzielić koszty utrzymania wspólnego gospodarstwa
idę do sądu-jak to jest??
Do 'oddzielnieśpiacych'