Pytanie do lekarzy

1. Data: 2001-11-28 19:43:21

Temat: Pytanie do lekarzy
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede zadawal pytanie do skutku.Czy istnieja jakies badania, testy mogace
okreslic przyczyny niskiej
kondycji zdrowotnej u czlowieka, ktory wczesniej nie miewal takich klopotow?
Nie mowie tu o jakichs podstawowych badaniach ale bardziej zlozonych,
bioracych pod uwage jak najwiecej czynnikow.

2. Data: 2001-11-28 20:06:10

Temat: Re: Pytanie do lekarzy
Od: "Lucas" <l...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede zadawal pytanie do skutku.Czy istnieja jakies badania, testy mogace
> okreslic przyczyny niskiej
> kondycji zdrowotnej u czlowieka,
o co ci chodzi? co to jest kondycja zdrowotna ??

ktory wczesniej nie miewal takich klopotow?
jakich??
> Nie mowie tu o jakichs podstawowych badaniach ale bardziej zlozonych,
> bioracych pod uwage jak najwiecej czynnikow.

na co chcesz sie badac co ty chcesz jak chcesz cos u siebie wykryc to
wykryjesz !
idz stary do lekarza i pogadaj z nim co ci jest...(mozesz jak cie ta rozmowa
nie usatysfakcjonuje poradzic sie innego lekarza).

3. Data: 2001-11-28 20:31:32

Od: "D.Z." <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy istnieja jakies badania, testy mogace
> okreslic przyczyny niskiej
> kondycji zdrowotnej u czlowieka
a jezeli jeszcze bys jeszce okresliw np.
co to znaczy :niska kondycja zdrowotna, ile masz lat i inne dane- jaki tryb
zycia, jaka praca, czy palis czy pijesz itp. to moze ktos by ci
odpowiedzial. bo poki co twoj post jest, co naj mniej dla mnie, zbyt
oglnikowy.

D.Z.

4. Data: 2001-11-28 21:28:40

Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj mail jest bardzo konkretny. Czy napisalem ze pale? Nie. A wiec nie
pale.... itd. Nie ma w moim zyciu jakichkolwiek elementow mogacych szkodzic.
Moi znajomi w pracy przeciez nie maja takich klopotow (wiec praca nie ma tu
wplywu)....A lat mam tyle co w nicku.

5. Data: 2001-11-29 10:12:58

Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

..wlasnie mnie nie satysfakcjonuja rozmowy typu: "idz pan do psychologa"
albo "...to co? udajemy?". Dupa a nie lekarz. Inny znowu nie umie mi pomoc
bo nie mam objawow typowych dla jakiejs choroby. Nie podejrzewam sie o
hipochondrie.

6. Data: 2001-11-29 10:51:51

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo "...to co? udajemy?". Dupa a nie lekarz. Inny znowu nie umie mi pomoc
> bo nie mam objawow typowych dla jakiejs choroby. Nie podejrzewam sie o

Moze.. idz czlowieku juz do tego lekarza bo zaczynasz byc meczacy. nikt ci
nie mowi ze udajesz a ty pieprzysz cos bez sensu o jakims pogorszeniu chuj
wie o jaka kondycje zdrowotna ci chodzi. moze rozwija ci sie wirus a moze to
zimowe przygnebienie. a moze rzuciles sport i ci sie pogorszyla kondycha.
masz juz 26 zim jakby nie bylo. ale to nie jest wazne. mozesz miec cos
najebane z sercem albo mozgiem. MOZESZ MIEC GRONKOWCA A SKAD KTOS MOZE KURWA
WIEDZIEC ZE MASZ GRONKOWCA JAK POWIEDZIALES TYLKO ZE CI SIE POGARSZA
KONDYCJA. CZEGO TY CHCESZ? moze masz cos z ukladem obronnym organizmu albo
chuj wie o co chodzi. przychodzisz na grupe i mowisz 'POMOZCIE BO SIE ZLE
CZUJE' a jak ktos chce ci pomoc to mowisz 'NIE POWIEM WAM NIC DOKLADNIE
ZADNEGO SZCZEGOLU TYLKO JEDNO OGOLNE WYDAJEMISIE ALE UWAZAM ZE SIE NIE
ZNACIE' wez sie czlowieku klepnij w czolo. jak masz zla kondycje to 'IDZIESZ
NA BADANIA' TAKICH BADAN MOGA CI KURWA ROBIC SETKI ZANIM ZNAJDA POWOD a ty
chcesz natychmiastowej odpowiedzi. K-O-R-E-S-P-O-N-D-E-N-C-Y-J-N-I-E. to tak
jakbys chcial powiedziec nam 'HEJ ZGADNIJCIE JAKI TERAZ PRZEDMIOT TRZYMAM W
REKU' KURWA IDZ SIE LECZYC albo PRZESTAN OBRAZAC LUDZI

7. Data: 2001-11-29 11:05:36

Temat: Re: Pytanie: 26-latek to przeczytaj koniecznie
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

idz do lekarza poradni ogolnej powiedz o co chodzi i niech ci da skierowanie
na badanie krwi. jak chcesz mozesz przyjsc z wynikami na grupe.
naprawde pojecie 'obnizenie kondycji zdrowotnej' jest bardzo szerokie i
dotyczy wszystkich schorzen. wszystkich to znaczy wlacznie z tymi o ukrytych
objawach. dlatego mozesz sie czuc ze masz gorsza kondycje i mozesz byc chory
na cokolwiek z miliona schorzen.
kolega mial podobny problem to najrozniejsze badania robione przez kilka
miesiecy poczynajac od badania siuskow, endoskopii, badania hormonow
itakdalej. zrozum ze tego nikt ci tutaj nie wyszczegolni problemu z racji
tego ze mozliwe przyczyny w twojej sytuacji moga zajmowac 1000 stron
poradnika medycznego i zabrakloby na to miejsca na serwerze. mowie powaznie.
i naprawde nie musisz nikogo mieszac z blotem
poza tym to jest grupa dyskusyjna a co sie z tym laczy nikt nie jest
odpowiedzialny za wypowiedz dlaczego? bo to nie jest zobowiazany do czegos
uprawomocniony serwis medyczny tylko forum (tak jak idziesz na rynek) i o
tym musisz pamietac. jesli chcesz sie na cos stad powolywac to na wlasna
odpowiedzialnosc.
pozdrawiam
sleepindog

8. Data: 2001-11-29 13:07:32

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
(ciach)
: pozdrawiam
: sleepindog
:
Ja nie w temacie ... Przepraszam, czy ten list wyzej to Ty czy nie
Ty? Usmialam sie setnie.

pozdr.
chichotajaca Wilma

9. Data: 2001-11-29 16:15:37

Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestes lekarzem (gratuluje slownictwa)? Pytanie bylo do lekarzy. Nie pytalem
o porade medyczna, a jedynie czy (i/lub gdzie, jakie) mozna zrobic badania
bardziej szczegolowe niz badanie krwi, moczu... bo te juz robilem wiele
razy. Gdy poszedlem do poradni zdrowia (3 lata temu) pan doktor mi kazal
zrobic badanie krwi, gdy poszedlem do androloga ten mnie wyslal do
psychologa...ten oczywiscie moglbym mnie leczyc do smierci abym mu przynosil
50 zl za kazda wizyte. Neurolog - "Jest ok". seksuolog - "Jest ok",
internista - "Jest nadczynnosc tarczycy, ale jest ok"...a ja mam coraz mniej
sily.

P.S. Zarzucajac mi obraze innych sam zrobiles z siebie hama pierwszym
listem.

10. Data: 2001-11-29 20:21:18

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mniej
> sily.
>
> P.S. Zarzucajac mi obraze innych sam zrobiles z siebie hama pierwszym

no to trzeba bylo mowic wczesniej ze sobie zrobiles takie i takie badania u
kogo i co ci powiedzieli a nie ktos sie musi domyslac co tobie chodzi po
glowie. nie jestem lekarzem, ale jak sie juz otworzyles moze teraz ci ktos
tu pomoze
pozdrawiam i przepraszam cie za chamstwo
sleepindog

Post to newsgroups with new professional tool kbkq
Samozagłada - na serio
urynoterapia - temat tabu
Pytanie do lekarza
Problem z operacja