Pytanie o Internet

1. Data: 2001-11-02 11:57:08

Temat: Pytanie o Internet
Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miarą człowieczeństwa jest gotowość do niesienia pomocy innym"
Witajcie!
Mam do Was niedyskretne pytanie możecie, jeżeli chcecie w ogóle odpowiedzieć
bezpośrednio do mnie w...@a...pl .
Co Wam jest pomocne i niezbędne do korzystania z Internetu? Nie chodzi mi po
prostu o modem i komputer, specjalistyczne oprzyrządowanie typu np.
syntezator mowy dla niewidomych.
Chodzi po prostu o to, że zbieram dane do projektu otwarcia integracyjnej
kawiarenki Internetowej "Pajęczaki". Jeśli mają się tam spotykać inwalidzi
to muszę wiedzieć co jest im pomocne i niezbędne do korzystania z sieci.
Czy bylibyście zainteresowani uczęszczaniem do takiej kawiarenki?

Pozdrawiam
Wenza

1) Apel Wenzy - http://wenza.artysta.pl/apel.htm
2) Petycja L. Zaciury - http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm
3) Artykuł K. Markiewicza - http://www.idn.org.pl/techno/wykorzys.htm

PAJĘCZAKI Wirtualna Społeczność Inwalidów, ich Krewnych i Znajomych