Pytanie o VII nerw czaszkowy

11. Data: 2004-03-26 20:10:11

Temat: Re: Pytanie o VII nerw czaszkowy
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2004, Zbuj wrote:

> przywspolczulnym (jadro slinowe gorne tez sie bedzie zaliczalo do tego
> nerwu), a pozniej zmienie swoje poglady :P.

facet :))). Nerwy czuciowe zaczynaja sie w zwojach a koncza w jadrach :)))
musisz wykazac wiec, ze wlokna czuciowe zaczynaja sie w zwoju
charakterystycznym dla danego nerwu a koncza sie w odpowiednim
jadrze przy czym czesc nerwow ma wspolne jadra

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

12. Data: 2004-03-26 20:11:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2004, Zbuj wrote:

> przywspolczulnym (jadro slinowe gorne tez sie bedzie zaliczalo do tego
> nerwu), a pozniej zmienie swoje poglady :P.

a moze zapytajcie wprost swojego wykladowce jak wymaga?

P.

13. Data: 2004-03-26 23:04:01

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zbuj" <z...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Tylko ze ja wlasnie studiuje na PAMie i moja biblia jest Bochenek :P.
> No i teraz zdurnialem po tym, co uslyszalem na wczorajszym wykladzie.

No to jesli chodzisz na wyklady to chyba zapamietasz do konca zycia ,ze n.
VII - jest wylacznie ruchowy!!!.....Albo prof. malo krzyczal,albo nie
niedobrze sluchales:))). Z tego co pamietam,to na nic tak nacisku nie
kladzie jak na nerwy VII i XIII,....i glowe ucina jesli powiesz inaczej. A
na ustnym egzaminie,jakbys zaczal sie zastanawiac nad VII nerwem i
powiesz,ze jest mieszany,to wylecisz przez okno razem ze swoim
indeksem,.....albo prof. udusi Cie wlasnymi rekami i posluzysz jako nowy
preparat na zajecia z anatomii:)))
I wcale nie przesadzilem! o! :)))

ps.
I zostan przy Bochenku,...oczywiscie powtorka z "Krechy",a przed egzaminem
obowiazkowo zajzyj do tych krazacych wykladow profesora,..tam sa wszystkie
jego wymysly anatomiczne i wszelkie poglady na sprawe,..oraz jego ulubione
nazwy typu Trojnog Pytyjski, piasek pustyni, konik morski itd. itp. etc.
:))))))

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

Leczenie_uszu?
pytanie do dermatologa-wenerologa
Infekcja
Kolposkopia - Madeja, szukam, kupię, także inne o kolposkopii!
Testery ciążowe - taki dylemat