Pytanie o frytkownice

91. Data: 2014-02-13 17:05:07

Temat: Re: Pytanie o frytkownice
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-13 12:54, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

,276

> :)
> Ten "prawdziwy", czyli veget np. z pieczarkami, jest pyszny.
> http://www.prosoya.pl/index.php?id=produkty&t=veget

No może i pyszny, ale ze smalcem ma toto tyle wspólnego, co koniak z koniem.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

92. Data: 2014-02-13 21:55:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Feb 2014 16:15:12 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Soja jest GMO i nieGMO, w Polsce GMO jest zabronione, więc jak by był w
> spszeaży byłby zwykły nie GMO

A świstak.
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

93. Data: 2014-02-13 21:56:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Feb 2014 17:05:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-13 12:54, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

,276

> No może i pyszny, ale ze smalcem ma toto tyle wspólnego, co koniak z koniem.

Za to na peffffno sttttrrrofffffy.
:-S

94. Data: 2014-02-14 02:12:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-13 16:15, Stokrotka pisze:

> Soja jest GMO i nieGMO, w Polsce GMO jest zabronione, więc jak by był w

To że przepisy zabraniają to jedno, a że rolnicy że nogami przebierają
do tej modyfikowanej, sprowadzanej zza bliskich granic to całkiem inna
para kaloszy.

95. Data: 2014-02-14 02:14:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-13 17:05, Qrczak pisze:

,276

> No może i pyszny, ale ze smalcem ma toto tyle wspólnego, co koniak z
> koniem.

Ojtam :) Może jakiś końkurs na alternatywną nazwę tegoż wynalazka ogłosimy?

96. Data: 2014-02-14 11:15:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Feb 2014 02:14:01 +0100, Aicha napisał(a):

> Ojtam :) Może jakiś końkurs na alternatywną nazwę tegoż wynalazka ogłosimy?

Sojczyk :-/
Powiem tak: na widok tego "wynalazka" mam uczucia bardzo dalekie od chęci
jego skosztowania...

97. Data: 2014-02-14 11:33:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-14 11:15, Ikselka pisze:

> Sojczyk :-/
> Powiem tak: na widok tego "wynalazka" mam uczucia bardzo dalekie od chęci
> jego skosztowania...

A ja mam w sklepie pod domem półeczkę z różnymi wege- i eko-cudami. Co
prawda mojej ukochanej soi w pomidorach już dawno tam nie ma, ale
regularnie coś tam sobie z tej półki do domu przynoszę. Bynajmniej nie z
powodu (wege) ideologii. Raczej dlatego, ze w takiej np. żabce coraz
mniej rzeczy nadaje się do jedzenia, a coraz więcej do trucia się.

98. Data: 2014-02-14 14:07:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Feb 2014 11:33:49 +0100, Aicha napisał(a):

> A ja mam w sklepie pod domem półeczkę z różnymi wege- i eko-cudami.

A co świstak na te "eko" i "cuda"?
:-|

> [...]
> powodu (wege) ideologii. Raczej dlatego, ze w takiej np. żabce coraz
> mniej rzeczy nadaje się do jedzenia, a coraz więcej do trucia się.

Hmmm, powiem tak: parę kroków dalej wolałabym pójść i poszukać JEDZENIA,
zamiast się (i dziecko) truć soją.

99. Data: 2014-02-14 16:35:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-14 02:14, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

,276

> Ojtam :) Może jakiś końkurs na alternatywną nazwę tegoż wynalazka ogłosimy?

Smarowidełko roślinne.

100. Data: 2014-02-14 18:04:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Feb 2014 16:35:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-14 02:14, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

,276

> Smarowidełko roślinne.

Kiepski chłyt marketingowy; to JEST roślinne, ale NIE MA BYĆ roślinne w
nazwie - bo to jest produkt dla tych, co lubią jeść zwierza, ale SIĘ chcą
oszukiwać jedząc... rośliny 3-)

--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!
No , a już szczytem wszystkiego jest być z tego dumnym! " - Anonim

Antybiotyki w mięsie - cisi zabójcy.
Tastes like chicken... - czym doprawić rzeczy "na parze"? :(
Ryz idealny Joli L-L
Czy mrozić ganache?
Do piweczka :-)