Pytanie o prawo do dodatku opiekunczego

1. Data: 2004-08-30 18:10:13

Temat: Pytanie o prawo do dodatku opiekunczego
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie o kwestie prawna - bo nie bardzo wiem gdzie sie zglosic z tym
pytaniem a odpowidz na niego jest dla mnie bardzo wazna (dotyczy kogos mi
bliskiego):
Czy osobie na emeryturze, z rozpoznaniem "zespol paranoidalny" (obecnie
drugi, bardzo silny atak - 11 lat po pierwszym - w tej chwili jest w
szpitalu) - przysluguje prawo do jakiegos dodatku?
Lub prawo do starania sie o niego?
Obecna sytuacja na pewno w pewnym stopniu wynika z trudnosci finansowych
(silny stres z tym zwiazany) - i byc moze kilka dodatkowych groszy troszke
by bardzo sie przydalo.
Nie wiem jednak czy mozna sie o nie starac i gdzie.

Bylabym wdzieczna za jakas odpowiedz...

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło