Pytanie o preparty z borówki brusznicy

1. Data: 2002-01-08 18:12:30

Temat: Pytanie o preparty z borówki brusznicy
Od: "Łukasz Ejsmont" <z...@b...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem takie oto pytanie. Ponieważ mam na razie słaby kontakt z apteką
(jestem studentem) i podejrzewam że znalezienie czegoś w Pharmindex
graniczyło by z cudem kieruje to pytanie do moich starszych Kolegów po
fachu.
Czy oprócz ziół parzonych, na polskim rynku, są do zdobycia
preparaty w formie syropu, a najlepiej tabletek, w składzie z borówką
brusznicą?
Wiem , że tabletki ze skoncentrowanym sokiem z tego owocu są do zdobycia
w Stanach Zjednoczonych. Może ktoś słyszał o takich preparatach w Niemczech
?
Łukasz Ejsmont
FARMAKOGNOZJA ONLINE
http://www.gnoziz.obywatel.pl/
Zajrzyj na zaprzyjaźnioną strone :
http://www.etanol.obywatel.pl/

2. Data: 2002-01-09 10:03:22

Temat: Re: Pytanie o preparty z borówki brusznicy
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Byly kiedys tabletki z wyciagiem, nazywalo sie toto Vitalbina albo Idalbina i
mialo dzialanie zaperajace, ale chyba od 10-15 lat ich nie ma. Poza tym nie
slyszalem.
jotem

3. Data: 2002-01-10 22:19:37

Od: "stazysta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

STRIX -prod.Ferrosan (ten od MultiTabsa)
i bodajze Klarin (polski)

Jedno i drugie to tabletki.

4. Data: 2002-01-11 17:12:33

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stazysta <s...@s...pl> w artykule news:a1l41i$1ed$1@news.tpi.pl
pisze...
> STRIX -prod.Ferrosan (ten od MultiTabsa)
> i bodajze Klarin (polski)

Klarin to nie ta borowka :)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

5. Data: 2002-01-11 19:18:02

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> STRIX -prod.Ferrosan (ten od MultiTabsa)
> i bodajze Klarin (polski)

Strix to Vaccinium myrtillus czyli b. czernica natomiast brusznica to
Vaccinium vitis idea, z gnozji bylem slaby, ale co nieco jeszcze pamietam
:-))
Pzdr, Pharmacist.

JAK ZMNIEJSZYĆ BLIZNY PO TRĄDZIKU?
JAK USUNĄĆ PIEGI ZE SKÓRY PLECÓW?
korepetycje z chemii biologii dla kandydatow na medycyne
recepty
czy ktos potrafi to pretlumaczyc - prosze