Pytanie o rosnące drzewa przy drogach

31. Data: 2002-04-15 11:19:12

Temat: Odp: Pytanie o rosnące drzewa przy drogach [NTG]
Od: "krzych" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomekxl <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9cnji$ca0$...@a...dialog.net.pl...

> Małgosiu - nie podyskutujesz sobie na ten temat. Grupowicze będą Ci
> odpowiadać - wolno jeździć, w mieście są dla odmiany domki i także można w
> nie walnąć, (jeden mądrzejszy) nie ma ustawy nakazującej posiadanie
> samochodu itp.
>
> Tomek

Kolego, trochę nie zrozumiałem o co Ci chodzi.
Jednak staję w obronie koleżanki. Sam fakt, że do niej odpisałeś oznacza jej
udział w dyskusji.
Ponadto, jeśli zabrała głos, prawdopodobnie korzysta z dróg jako kierowca i
zwraca uwagę na warunki jazdy.
Jeszcze jedno, co znaczy stwierdzenie: "grupowicze"? Czyżbyś należał do
jakiegoś klubu , który zastrzega sobie wyłączność do list dyskusyjnych?
pozdr.
Krzych

32. Data: 2002-04-15 19:34:58

Temat: Re: Pytanie o rosnące drzewa przy drogach [NTG]
Od: "tomekxl" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolego, trochę nie zrozumiałem o co Ci chodzi.
> Jednak staję w obronie koleżanki.

Ja nie atakuję koleżanki, ale ostrzegam przed mądralami z tej grupy.
Zdecydowanie jestem za kobietami ;)

Tomek

33. Data: 2002-04-19 07:32:17

Od: "man" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

słuchaj ja osobiscie czyli jakas tam asia jestem przeciwna drzewom przy
drogach raz ze mozna sie zabic (tak jak twoj kolega wspolczuje ) ale i
bardzo niszcza drogi korzenie rozwalaja aswalt sama jestem kirowca i tez
cierpie z tego powodu.
Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik violeczka <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:a8pi7o$jar$...@n...onet.pl...
> miejscu
> >

> Jak jeździł motocyklem to chyba niezbyt rozsadny.
>
> PiotrMx

Wireless endoscopy
czerwone policzki
Specjalizacja po studiach doktoranckich
jakie efekty leczenia Sereventem i Flixotide?
PRYSZCZE !