Pytanie odnosnie szczepien

1. Data: 2003-05-12 15:37:47

Temat: Pytanie odnosnie szczepien
Od: "Pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Jestem w koncowej fazie starania sie o zielona karte do USA. Dzis otrzymalem
poczta papiery odnosnie badan i szczepien. Pisza ze musze miec szczepienia:
blonnica-tezec i odra-rozyczka-swinka i ze jezeli mam te szczepienia wpisane
w ksiazeczce szczepien i sa wazne to jest ok. Przeszukalem caly dom i nie
znalazlem takiej ksiazeczki a mama mowi ze na 100% mialem te szczepienia.
Wiec mam dwa pytania:
1) czy mozna gdzies sprawdzic (np w osrodku w ktorym mialem te szczepienia)
kiedy te szczepienia byly i czy sa jeszcze wazne?
2) jezeli nie znajde ksiazeczki szczepien to czy moge bez obaw o moje
zdrowie powtorzyc te szczepienia?

dziekuje za wszystkie odpowiedzi

2. Data: 2003-05-12 16:34:57

Temat: Re: Pytanie odnosnie szczepien
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedy te szczepienia byly i czy sa jeszcze wazne?
> 2) jezeli nie znajde ksiazeczki szczepien to czy moge bez obaw o moje

ad 1. tak, w ośrodku
ad 2. tak możesz, a nawte musisz
pozdr

paraliż mięśnia i zapalenie kaletki stawowej
Spalanie tluszczyku i cwiczenia + dieta
tetraplegia
niegojące się krostki
Moze to juz bylo... uzywamy prezerwatyw i...